Aktiva, az e-toborzás specialistája

A munkáltatóknak egyre több jelentkező közül kell kiválasztani a számukra legmegfelelőbbet, ami pénzbe és időbe kerül. Éppen ez az a két tényező, amelyek hiányára a legtöbb menedzser panaszkodik. Ugyanakkor a pozíció betöltésére legalkalmasabb ember megtalálása ma már versenypiaci tényező. Ezt a látszólagos ellentmondást hidalja át az Aktiva szakértelmével.

Az első elektronikus toborzásra szakosodott személyzeti tanácsadó cég elsősorban az információtechnológia területén, azon belül pedig főleg az informatika és a telekommunikáció szakértőit keresi és közvetíti, de több ezer fős adatbázisából egyéb profilú szakemberek is kiválaszthatóak. Az Aktiva 1998 óta van jelen a piacon. A célunk, hogy az új technológiákat alkalmazó cégek, illetve nagy nemzetközi vállalatok informatikai és telekommunikációs osztályainak munkaerő-problémáira gyors és hatékony megoldást találjunk, gyorsabbat és hatékonyabbat, mint mások – mondja Franck Moulin az Aktiva ügyvezető igazgatója, és hozzáteszi: amikor életre keltettük a céget az elsődleges motivációnk az volt, hogy a hozzánk fordulóknak többet tudjunk nyújtani, mint más munkaközvetítő cég.

Természetesen a cégvezetés mindig a legjobb embereket szeretné látni a csapatban. A kutatás azonban költséggel jár. Az Aktiva szolgáltatási palettája viszont úgy lett kialakítva, hogy a munkáltató mindig megtalálja az igényeinek megfelelő toborzási módszert, méghozzá úgy, hogy közben minimalizálja ennek költségeit.
Ezt egyrészt a cég IT csoportja által kifejlesztett eszközök teszik lehetővé. Az adatbázist háromhavonta frissítik a jelentkezők legújabb adataival. A pályázók által kitöltendő forma pedig olyan precízen és részéletes adatokra kérdez rá, így az irodában már a személyes találkozót megelőzően is átfogó ismeretekkel rendelkeznek a jelöltekről. Az eredmény pedig nem marad el: a megkeresést követő egy héten belül már megérkezik az első motivált jelentkező anyaga a munkáltatóhoz.

Az interjúk módszerében is újat hozott az Aktiva nemzetközi szakértői csapata. Eddig több mint 2600 szakemberrel találkoztak személyesen, és ennek alapján készült el az a módszer, amely a kiválasztás hatékonyságát jelentősen javítja. A jelentkezőkkel kétféle interjú készül. Az első a karrier orientált, amely során a pályázó céljai és személyisége kerül megismerésre. A második találkozás alakalmával már konkrét állásokról beszélgetnek, és ekkor az Aktiva szakemberei az adott pozíció szakmai és személyes elvárásai szerint értékelik a jelöltet. A módszer biztosítja, hogy a menedzserek idejét már csak a legalkalmasabb, a pozíció szempontjából legadekvátabb jelentkezők fogják rabolni. Az Aktiva nem csak az információt szerzi be a jelöltekről, hanem kiválogatja a legjobb profilokat.

Az AKTIV szolgáltatás a magasan képzett, nagy szakértelemmel rendelkező munkatársak megtalálásában segít, méghozzá úgy, hogy az Aktiva 6-12 hónap garanciát vállal a teljesítésre. A szolgáltatás igény szerint pszichológiai teszttel, és nyelvi tesztekkel egészíthető ki. Fizetni pedig csak akkor kell, ha megvan a megfelelő jelölt, és a cég a személy alkalmazása mellett dönt.

A piaci igényekhez igazodva alakítottuk ki a Push szolgáltatást, amely - csupán egy online
adatbázis hozzáférési díjáért - mindazokat az előnyöket nyújtja, mint egy hagyományos személyzeti tanácsadás – mutatja be a cég legújabb termékét Franck Moulin. A qualified sourcing segítségével alacsony költségek mellett, rövid határidővel, magas hatékonyság mellett lehet megtalálni az éppen hiányzó láncszemet. Ebben az esetben az ügyfél hozzájut a jelentkezők teljes dossziéjához, amely tartalmazza az online bejelentkezési formát, valamint a vele készült személyes beszélgetés összefoglalóját. Az érdeklődő így egy önéletrajzon kívül az Aktiva hozzáértését és tapasztalatát is megvásárolhatja. A gyorsaságról csak annyit, hogy a bejelentkezést követő második napon az érdeklődő megkapja az első név és elérhetőségeket nem tartalmazó önéletrajz csomagot, amelynek minden tagja aktívan keres állást, és megfelel az adott követelményeknek. Ráadásul a jelentkezőket is érdekli az adott pozíció. A szolgáltatás ára pedig attól függ, hogy hány önéletrajz keltette fel annyira a munkáltató érdeklődését, hogy a tulajdonosával szeretne találkozni.

Az Aktiva nem csak a tapasztalt munkavállalók számára segít megtalálni a számukra legalkalmasabb munkahelyet. A cég a kezdőknek, sőt a diákoknak is kínál speciális szolgáltatásokat a minél sikeresebb indulás érdekében. Ilyen például az ingyenesen nyújtott önéletrajzírás, az interjúkra való felkészítés, vagy a különböző munkakereséséi technikák bemutatása.

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo