A Tesco rekordeladással zárta az évet

Tavaly az év utolsó 5 hete alatt több mint 5,9 millióan vásároltak országszerte a Tesco különböző áruházaiban, azaz minden 2. hazai lakos legalább egyszer vásárolt Magyarország legnagyobb hipermarket kiskereskedelmi láncának egységeiben. Ez vásárlószámban 21,17 százalékos növekedést jelent, míg a forgalomnövekedés 32,83 százalékos a tavalyi év azonos időszakához képest. Az év utolsó 5 hetében az egy vásárlóra jutó költés 6282 forintnak felelt meg - mondta Paul House, a Tesco kereskedelmi igazgatója.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Decemberben a Tesco áruházaiban ugrásszerűen nőtt az ünnepi ételek elkészítéséhez szükséges alapanyagok csakúgy, mint az idényre jellemző élelmiszerek forgalma. Ennek ellenére az utolsó hónap legkelendőbb termékének mégis a sajtos stangli bizonyult, amelyből az utolsó hónapban 2,9 millió darab fogyott. Ez a termék egyébként az év egyéb szakaszaiban is listavezető. Emellett népszerűek voltak még a szezonális termékek is – 1,1 millió kg narancs került a kosarakba, és csaknem ugyanennyi banán.

Természetesen az ünnepi ételek is rekordmennyiségben fogytak, hiszen beigliből – a mákos volt a legnépszerűbb - országszerte 23 százalékkal nőtt az eladás a tavalyi azonos időszakhoz képest. Ugyanakkor a karácsony és a szilveszter elmaradhatatlan kelléke, a pezsgő is előkelő helyen szerepelt az eladásban, hiszen összesen 6-700.000 palack fogyott decemberben, melynek 80 százaléka a hónap végén kelt el. A pezsgők fajtáját tekintve idén az édes volt a legnépszerűbb, a termékcsoporton belüli forgalom 65 százaléka származott édes pezsgőből.

Pontyból csupán a december 17-24 közötti időszakban hozzávetőlegesen 200 tonnát adott el a Tesco országszerte. A szilvesztert megelőző két hétben csupán a Tesco Gazdaságos virsliből fogyott 320 tonna. Az alacsony árkategóriás virsliből 30-35 százalékkal, míg a közepesből 20 százalékkal több került 2001december közepétől a hónap végéig a kosarakba, mint az előző évben. Szaloncukrok közül a zselés volt a legnépszerűbb, a fél kilogrammos kiszerelésből összesen 103.000 doboz fogyott november elejétől karácsonyig a polcokról, míg a többi fajtából 30-40 ezret vittek.

Azonban nemcsak az élelmiszerek forgalma ugrott meg a karácsony előtti időszakban, hiszen illatszer csomagokból 254.000 darab fogyott, amely 21-22%-os növekedést mutat a tavalyi azonos időszakhoz képest. Játékok közül a saját márkás illetve az akciós árú termékek voltak a legkapósabbak. Saját, illetve egyéb márkás izzókból kiemelkedően sok, megközelítőleg 160.000 darab elkelt. Ugyanakkor mind a televíziók, mind a hifitornyok tekintetében megközelítőleg 30 százalékos volt a forgalom növekedés az év utolsó 2 hónapjában az előző év azonos időszakához képest.



Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo