A Microsoft vinné a Yahoo-t

A Microsoft megvenné a világ egyik leglátogatottabb portálját és tartalomszolgáltatóját, a Yahoo-t. Amely oldal esztétikailag jobb, mint a Google.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Microsoft cég (amely egyébként épp számítógépek előtt ülő alkalmazottak teljesítményének folyamatos figyelésére és értékelésére alkalmas szoftverén dolgozik) 44,6 milliárd dolláros készpénzes és részvénycserés felvásárlási ajánlatot tett pénteken a Yahoo! internetes keresőrendszerre és tartalomszolgáltatóra. Az ajánlat részvényenként 31 dollár, ez 62 százalékos felár a Yahoo! csütörtöki, 19,18 dolláros Nasdaq piaci záróárához képest. A Yahoo! Inc. üzemelteti a világ egyik leglátogatottabb oldalának számító Yahoo! internetes portált és tartalomszolgáltatót.

Ez utobbi tizenhárom év után először tavaly nyáron esztétikailag jobban tetszett a felhasználóknak, mint a Google, a Michigani Egyetem felmérése szerint, de a Google kereső és tartalomszolgáltató továbbra is a világelső a népszerűségben, és előnye tavaly is nőtt: a Google nyeresége ugyan az év vége felé mind lassabban nőtt, de a Yahoo!-é viszont egyenest csökkent.

"Nagyon tiszteljük a Yahoo!-t, közösen még vonzóbb megoldásokat tudunk kínálni a felhasználóknak, kiadóknak és hirdetőknek, miközben piaci helyzetünk jobb lesz, hatékonyabban versenyezhetünk az online szolgáltatások piacán" - jelentette ki Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója "Véleményünk szerint kettőnk egyesülése minden eddiginél nagyobb értéket képvisel részvényeseink felé, az iparági partnereink és ügyfeleink számára pedig szélesebb választási és innovációs lehetőséget biztosít."

Az online hirdetési piac
nagy léptékben bővül; a 2007-ben 40 milliárd dolláros bevételű piac az előrejelzések szerint 2010-re közel 80 milliárd dollárt ér. Az iparág most érkezett el a konvergencia és konszolidáció pillanatához. Ezt a piacot manapság egy játékos uralja. A Microsoft és a Yahoo! közösen versenyképes választási lehetőséget jelent, miközben hatékonyabban szolgáljuk ki ügyfeleinket és partnereinket.

Véleményvezér

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos 

Kísértetvasútállomás Csisztapusztán.
Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket 

Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.
Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo