A Microsoft vinné a Yahoo-t

A Microsoft megvenné a világ egyik leglátogatottabb portálját és tartalomszolgáltatóját, a Yahoo-t. Amely oldal esztétikailag jobb, mint a Google.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Microsoft cég (amely egyébként épp számítógépek előtt ülő alkalmazottak teljesítményének folyamatos figyelésére és értékelésére alkalmas szoftverén dolgozik) 44,6 milliárd dolláros készpénzes és részvénycserés felvásárlási ajánlatot tett pénteken a Yahoo! internetes keresőrendszerre és tartalomszolgáltatóra. Az ajánlat részvényenként 31 dollár, ez 62 százalékos felár a Yahoo! csütörtöki, 19,18 dolláros Nasdaq piaci záróárához képest. A Yahoo! Inc. üzemelteti a világ egyik leglátogatottabb oldalának számító Yahoo! internetes portált és tartalomszolgáltatót.

Ez utobbi tizenhárom év után először tavaly nyáron esztétikailag jobban tetszett a felhasználóknak, mint a Google, a Michigani Egyetem felmérése szerint, de a Google kereső és tartalomszolgáltató továbbra is a világelső a népszerűségben, és előnye tavaly is nőtt: a Google nyeresége ugyan az év vége felé mind lassabban nőtt, de a Yahoo!-é viszont egyenest csökkent.

"Nagyon tiszteljük a Yahoo!-t, közösen még vonzóbb megoldásokat tudunk kínálni a felhasználóknak, kiadóknak és hirdetőknek, miközben piaci helyzetünk jobb lesz, hatékonyabban versenyezhetünk az online szolgáltatások piacán" - jelentette ki Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója "Véleményünk szerint kettőnk egyesülése minden eddiginél nagyobb értéket képvisel részvényeseink felé, az iparági partnereink és ügyfeleink számára pedig szélesebb választási és innovációs lehetőséget biztosít."

Az online hirdetési piac
nagy léptékben bővül; a 2007-ben 40 milliárd dolláros bevételű piac az előrejelzések szerint 2010-re közel 80 milliárd dollárt ér. Az iparág most érkezett el a konvergencia és konszolidáció pillanatához. Ezt a piacot manapság egy játékos uralja. A Microsoft és a Yahoo! közösen versenyképes választási lehetőséget jelent, miközben hatékonyabban szolgáljuk ki ügyfeleinket és partnereinket.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo