A Microsoft vinné a Yahoo-t

A Microsoft megvenné a világ egyik leglátogatottabb portálját és tartalomszolgáltatóját, a Yahoo-t. Amely oldal esztétikailag jobb, mint a Google.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Microsoft cég (amely egyébként épp számítógépek előtt ülő alkalmazottak teljesítményének folyamatos figyelésére és értékelésére alkalmas szoftverén dolgozik) 44,6 milliárd dolláros készpénzes és részvénycserés felvásárlási ajánlatot tett pénteken a Yahoo! internetes keresőrendszerre és tartalomszolgáltatóra. Az ajánlat részvényenként 31 dollár, ez 62 százalékos felár a Yahoo! csütörtöki, 19,18 dolláros Nasdaq piaci záróárához képest. A Yahoo! Inc. üzemelteti a világ egyik leglátogatottabb oldalának számító Yahoo! internetes portált és tartalomszolgáltatót.

Ez utobbi tizenhárom év után először tavaly nyáron esztétikailag jobban tetszett a felhasználóknak, mint a Google, a Michigani Egyetem felmérése szerint, de a Google kereső és tartalomszolgáltató továbbra is a világelső a népszerűségben, és előnye tavaly is nőtt: a Google nyeresége ugyan az év vége felé mind lassabban nőtt, de a Yahoo!-é viszont egyenest csökkent.

"Nagyon tiszteljük a Yahoo!-t, közösen még vonzóbb megoldásokat tudunk kínálni a felhasználóknak, kiadóknak és hirdetőknek, miközben piaci helyzetünk jobb lesz, hatékonyabban versenyezhetünk az online szolgáltatások piacán" - jelentette ki Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója "Véleményünk szerint kettőnk egyesülése minden eddiginél nagyobb értéket képvisel részvényeseink felé, az iparági partnereink és ügyfeleink számára pedig szélesebb választási és innovációs lehetőséget biztosít."

Az online hirdetési piac
nagy léptékben bővül; a 2007-ben 40 milliárd dolláros bevételű piac az előrejelzések szerint 2010-re közel 80 milliárd dollárt ér. Az iparág most érkezett el a konvergencia és konszolidáció pillanatához. Ezt a piacot manapság egy játékos uralja. A Microsoft és a Yahoo! közösen versenyképes választási lehetőséget jelent, miközben hatékonyabban szolgáljuk ki ügyfeleinket és partnereinket.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo