A megállapodás a folyamatos információcserét és a hatékony együttműködést szolgálja a hazai gazdaságszabályozás terén. Pongorné dr. Csákvári Marianna helyettes államtitkár hangsúlyozta, hogy a GKM nyitott, „szolgáltató típusú” szervezet, mely az érintettek bevonásával törekszik a gazdasági és üzleti környezet javítására. Az egyes szakmai-érdekvédelmi szervezetekkel való szorosabb kooperáció elősegíti a hatékonyabb szabályozások kialakítását és az uniós csatlakozásra való felkészülést is. A márkaszövetséggel való együttműködést elsősorban az iparágat jellemző nagyobb hozzáadott értékű termelés és az intenzív K+F tevékenység figyelembe vételével indokolta a helyettes államtitkár.
A hazánkban működő nemzetközi cégek nagyon kedvezően fogadják, ha folyamatos tájékoztatást kapnak az üzleti környezetüket érintő szabályozási kérdésekben – mondta Dr. Seres Tibor elnök, a Sara Lee elnök-vezérigazgatója. Kiemelte, hogy a jövőben felértékelődik a hazai fogyasztási ipar és kereskedelem jelentősége, többek között a gazdaság szerkezetátalakulása és a vásárlóerő növekedése miatt.
A tájékoztatón elhangzott, Magyarországon eddig mintegy 2.5 milliárd dollárt befektető márkaszövetségi tagvállalatok összességében 13.000 munkahelyet biztosítanak, többen közülük Magyarországon alakították ki regionális termelési és kutatásfejlesztési központjaikat.
A Márkaszövetség szövetsége a gazdasági tárcával
A fogyasztói iparág szervezete a tárca és közötti együttműködést erősíti az az együttműködési megállapodást, amit a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium és a Magyar Márkaszövetség 2003. február 5-én kötött.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.