A legkisebb üzletekben is lehetővé válhat a bankkártyás fizetés a jövőben. Az Ingenico saját terminál kiépítését teszi lehetővé a kis- és középvállalkozásoknak. A cég stratégiai igazgatója szerint így egyszeri beruházással a banki ajánlatoktól eltérően is kiépíthető olyan rendszer, amellyel az üzletek fogadni tudják a bankkártyával fizetni kívánó vevőket. Lévai Gábor szerint a pénzintézetek ajánlatai általában nem a kis cégeknek készülnek, hanem a nagyobb forgalmú üzleteket, láncokat, benzinkutakat részesítik előnyben. Kiemelte, az Ingenico éppen ezért biztosítja a közvetlen beszerzés lehetőségét mindazoknak, akik egy megfizethető készülék üzemeltetésével el tudnák érni, hogy üzletük kártyaelfogadó hellyé váljon.
Az igazgató úgy látja, hogy a befektetés rövid idő alatt megtérülhet, kiváltképp, ha az üzlet a terminálon más többletszolgáltatást - például telefonegyenleg-feltöltést, vagy pontgyűjtő akciót - is működtet. A bankok a kártyás vásárlások után a kereskedőtől levont tranzakciós díjaikban szerepeltetik a terminál üzemeltetésének költségeit, ezzel szemben az Ingenicotól vásárolt készülékek az üzletek tulajdonába kerülnek, így ezért nem kell az eszköz költségeit a forgalomfüggő tranzakciós díjba vontan kezelni - összegezte a szolgáltatás előnyét Lévai. Hozzátette azt is, hogy ettől függetlenül a pénzintézetek nem kerülhetők meg, hiszen a szolgáltatás pénzforgalmi részét csak ők tudják biztosítani, a terminált az Ingenicotól beszerző üzlet azonban erre "versenyeztetni" tudja a bankokat, így a számára legkedvezőbb ajánlatból választhat.
A bankkártya technológiában vezetőnek számító francia Ingenico hazai leányvállalata a korszerű terminálok gyártótóját képviseli Magyarországon. A szükséges szoftverek fejlesztése is Magyarországon történik, így az egyedi, a kis- vagy középvállalkozás személyes igényeinek megfelelő alkalmazások is elkészíthetők. A vállalkozások szoftverkövető szolgáltatást is vásárolhatnak a cégtől, így ha a banki alkalmazás változik, akkor a terminál szoftvere is azonnal reagálhat. A vállalat tapasztalatai azt mutatják, hogy emiatt az eszközök helyszíni javítására szinte alig van szükség. Az Ingencio 180 fős országos szervizhálózata ettől függetlenül 4 órán belül éjjel-nappal biztosítani tudja a hibaelhárítást. A cég szerint azzal, hogy terminált közvetlenül a gyártótól rendelik meg az ügyfelek, a beszerzési-, kommunikációs- és szervizköltségek is radikálisan csökkennek.