A BKV-nak? Lenne ötletem!

Aba Botond utódja kis segítséget kér az utasoktól és a fővárosi polgároktól. Azt ígério, hogy januárban elolvassa a javaslatokat. Egy próbát megér...

"Üdvözlöm, Antal Attila vagyok. A Fővárosi Közgyűlés december 20-án a BKV ZRt vezérigazgatójává választott.  Hivatalosan január 2-ától állok munkába, de addig is várom az Önök javaslatait, hogy hogyan tehetnénk színvonalasabbá, szerethetőbbé és utasbaráttá a közösségi közlekedést Budapesten. Meggyőződésem, hogy az átfogó reformok mellett, apró, praktikus változtatásokkal is sokat lehetne javítani a BKV szolgáltatásain. Ezért kérem, hogy javaslatait írja meg nekem. Ezeket az ötleteket, elképzeléseket még januárban értékelni fogom, és amelyek valóban megvalósíthatóak, mindenképpen beépítjük majd a BKV új működési rendjébe" - írja a közlekedési vállalat új vezetője.

Lehet, hogy komolyan gondolja.

Vagy ha Ön gondolja komolyan, írjon neki egy levelet: a [email protected] címre.

Antal Attila
a Nógrád Volán vezérigazgatójaként a megye legfontosabb tömegközlekedési szolgáltatását irányította. Vezetése alatt sikeresen növelte a vállalat eredményességét.
A szigorú költséggazdálkodásnak és új bevételi források bekapcsolásának köszönhetően, a korábban veszteséges cég ma már profitot termel.

A Nógrád Volán három autóbusz vonalon nyert üzemeltetési pályázatot a Főváros IV. kerületében, ily módon napi szinten együttműködik a BKV ZRt.-vel.
Antal Attila nagy tapasztalattal rendelkezik közlekedési vállalatok irányítása területén. Mielőtt 2004-ben átvette a Nógrád Volán vezetését, létrehozta az Est Taxit, Budapest első olyan taxi vállalatát, amely korát megelőzve egységes járműparkkal és GPS vezérelt forgalomirányítási rendszerrel rendelkezett. 1995-től az egyik legrégibb és legrangosabb taxi vállalat, a budapesti Főtaxi Rt. elnökeként, majd vezérigazgatójaként a több mint ezer járművel rendelkező közlekedési vállalat szakmai irányítása volt a feladata.
Ezt megelőzően kereskedelmi, értékesítési illetve építőipari fejlesztési területen dolgozott. Az állami tulajdonú Elzett-Certa vállalat nehéz helyzetben hívta meg Antal Attilát, aki vezérigazgatóként a súlyosan veszteséges és az államot hatalmas pénzügyi kötelezettséggel terhelő vállalat válságkezelését készítette elő. Korábban a Taurusban betöltött vezetői pozícióiban is értékes tapasztalatokat szerzett elsősorban vízügyi beruházások irányításában.
Antal Attila 1997-től a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Közlekedési, Szállítási, Szállítmányozási osztályának elnöke. Feladata a kamara tagjainak segítése a gazdasági érdekérvényesítésben, a piacra jutásban, információszerzésben, oktatásban. Kamarai tevékenysége révén napi kapcsolatot tart a fővárosi cégek legjelentősebb szakmai csoportjaival. Kamarai tisztségviselőként integráló szerepet vállalt a Budapesti Közlekedési Szövetség létrehozásában.
Okleveles építőmérnökként végzett a Budapesti Műszaki Egyetemen, elvégezte a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem szakközgazdászi kurzusát, majd Európa Szakértő diplomát szerzett a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karán. Angol nyelven tárgyalóképes szinten beszél.

 

Véleményvezér

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?
Azerbajdzsánnak nem elég Putyin bocsánatkérése

Azerbajdzsánnak nem elég Putyin bocsánatkérése 

Nincs bocsánat az azeri gép lelövése és a segítségnyújtás elmulasztása miatt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo