A vártnál jobb eredményt ért el a világ legnagyobb kiskereskedelmi cége

Az elemzők által vártnál nagyobb bevétellel zárta a második negyedévet az Egyesült Államok és a világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Walmart.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közzétett pénzügyi jelentésében a Walmart arról számolt be, hogy bevétele üzleti évének július 31-én végződött második negyedévében éves összevetésben 4,8 százalékkal, 177,4 milliárd dollárra emelkedett, felülmúlva az elemzői konszenzusban szereplő 176,16 milliárd dollárt.

Szép számok jöttek
Szép számok jöttek
Fotó: Walmart
A vállalat második negyedéves működési eredménye éves összehasonlításban 8,2 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra csökkent, az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény pedig az egy évvel korábbi 0,67 dollár után 0,68 dollár volt.

Az internetes eladások növekedési üteme 25 százalék volt az előző negyedévben elért 22 százalékos bővülés után.

A Walmart egyúttal javított idei előrejelzésén, eszerint a vállalat jelenleg arra számít, hogy a nettó árbevétele 3,75-4,75 százalékkal növekedhet az idei pénzügyi évben, szemben a korábban prognosztizált 3,0-4,0 százalékkal, az egyszeri tételek nélküli egy részvényre jutó nyeresége pedig a 2,52 és 2,62 dollár közötti sávban lehet, a májusi előrejelzés: 2,50-2,60 dollár volt. (MTI)

Véleményvezér

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo