A vártnál jobb eredményt ért el a világ legnagyobb kiskereskedelmi cége

Az elemzők által vártnál nagyobb bevétellel zárta a második negyedévet az Egyesült Államok és a világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Walmart.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A közzétett pénzügyi jelentésében a Walmart arról számolt be, hogy bevétele üzleti évének július 31-én végződött második negyedévében éves összevetésben 4,8 százalékkal, 177,4 milliárd dollárra emelkedett, felülmúlva az elemzői konszenzusban szereplő 176,16 milliárd dollárt.

Szép számok jöttek
Szép számok jöttek
Fotó: Walmart
A vállalat második negyedéves működési eredménye éves összehasonlításban 8,2 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra csökkent, az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény pedig az egy évvel korábbi 0,67 dollár után 0,68 dollár volt.

Az internetes eladások növekedési üteme 25 százalék volt az előző negyedévben elért 22 százalékos bővülés után.

A Walmart egyúttal javított idei előrejelzésén, eszerint a vállalat jelenleg arra számít, hogy a nettó árbevétele 3,75-4,75 százalékkal növekedhet az idei pénzügyi évben, szemben a korábban prognosztizált 3,0-4,0 százalékkal, az egyszeri tételek nélküli egy részvényre jutó nyeresége pedig a 2,52 és 2,62 dollár közötti sávban lehet, a májusi előrejelzés: 2,50-2,60 dollár volt. (MTI)

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo