A meglévő vagy a leendő kollégák fontosabbak?

Még mielőtt a HR-es kollégák sokkot kapnának, gyorsan leszögezzük, hogy választás helyett arról a jelenségről van szó, hogy ma már egy cég munkáltatóként a meglévő kollégák mellett a leendő munkatársakkal is kapcsolatban van. Az új munkatársak megtalálása ugyanis nem az álláshirdetéssel kezdődik, hanem már azt megelőzően, a cég mint munkáltató bemutatásával. A K&H HR vezetője szerint minél tudatosabban történik ennek a munkáltatói imidzsnek a bemutatása, annál nagyobb eséllyel éri el és nyeri meg a munkaerőpiac azon jelöltjeit, akikre valóban szüksége van. Így időt, energiát és végső soron pénzt tud megtakarítani a vállalat. 

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ahogy a vásárlók, úgy a dolgozók sem egyformák

Természetesen mindezzel együtt a meglévő dolgozók motiválásáról és a fejlődésük biztosításáról sem lehet megfeledkezni. Itt is új kihívásokkal néz azonban szembe a munkáltatói kommunikáció. Míg ugyanis a vásárlókat, ügyfeleket a demográfiai, fogyasztási és számos egyéb sajátosság alapján minél inkább testre szabott ajánlatokkal szolgáljuk ki, addig a munkatársakat többnyire egyetlen egységes csoportként kezeljük.

Pedig a kollégáknál is szükség van arra, hogy figyelembe vegyük a munkaterület mellett az eltérő életkorból, élethelyzetből, érdeklődési körből eredő sajátosságokat.

„Ahogyan a vásárlóknál, úgy a munkáltatói kapcsolatépítés esetében is az a hatékonyság alapja, hogy ismerjük és értsük az igényeket. Sőt, mi több, így érhető el az is, hogy a vállalat olyan munkavállalói programokat és juttatásokat kínáljon, amelyek valóban motiválni tudnak, lehetőséget adnak az egyéni fejlődésre és a munka-magánélet egyensúly megteremtésére” – emelte ki a szakember.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo