A bankkártyánál is előtérbe kerül az ügyfélélmény

Szignifikánsan bővült a hazai fizetési kártyás vásárlási forgalom az elmúlt években, a tranzakciók száma és értéke hitelkártya esetében 28 százalékkal, betéti kártyák esetében 32 százalékkal haladta meg az előző évi forgalmi adatokat.

Több tízezer forintot költenek havi átlagban a bankkártyát használó ügyfelek – a K&H összesítése szerint. A betéti kártyások tavaly havi átlagban 32 ezer forintért vásároltak, a hitelkártyásoknál pedig 52 ezer forintos költést is elérte a vásárlások összege. A kártyák 88 százaléka, azaz 10-ből 9 betéti kártya, a hitelkártyák aránya pedig 12 százalék.

Kép: Pixabay

A bank adatai szerint az érintett bankkártyák 46 százalékával már vásároltak az interneten keresztül. A fővárost is magában foglaló közép-magyarországi régióban a legnagyobb az „online kártyahasználók” aránya. Ezzel összhangban van, hogy az ebben a régióban élők esetében a legalacsonyabb a készpénzfelvételek aránya. A bankkártyákkal való vásárlások 70 százaléka 2018-ban érintéses tranzakció volt.

A vásárlások közel fele élelmiszer és nagyobb áruházakban történik, de 10% körüli a költések aránya a szórakozással kapcsolatos, valamint az üzemanyag beszerzéssel kapcsolatos tranzakciókat illetően.
Ezzel a kóddal még nagyobb biztonságban leszünk
Az internetes biztonsági kód szolgáltatás bevezetésével újabb hitelesítési megoldás védi a kártyabirtokosok online biztonságát, amely 2019. szeptember 14-től kötelező lesz a bankok és az ügyfelek számára.
A K&H új lépéssel igyekszik ösztönözni a bankkártyás fizetést. A Mastercarddal közösen  pontgyűjtési alapon működő kedvezményprogramot indított májusban, ahol a tranzakció értékétől függetlenül, minden bankkártyás vásárlás egy pontot ér. A program különlegessége, hogy a hagyományos kedvezmények mellett nagy számban megjelennek az élmény alapú ajánlatok is, így a kedvezmény program tagok többek között betekinthetnek a színfalak mögé a legnagyobb magyar koncerteken, kipróbálhatják magukat koncert fotósként vagy hamarabb juthatnak hozzá színházjegyekhez

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo