55 millió kapcsolat

Idén Magyarországon is elindult CoolBrands program keretében a hazánkban forgalmazott és használt fogyasztói márkák közül egy független szakértőkből álló Szakmai Bizottság az iWiW-et jelölte meg az egyik különleges brandként, amely leginkább azonosítható a "cool" életérzéssel.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az angol mintára kialakított kezdeményezés lényege, hogy a hazánkban létező számtalan márka közül mely márkákat tekintjük leginkább "coolnak". A kiválasztást végző Szakmai Bizottság minden tagja pontozással alkotott véleményt, majd a személyes értékelések összesítését követően állt össze a végleges lista, amelyre felkerülni különleges presztízst jelent.

Az első hazai díjátadó-ünnepség díjazottja, az iWiW ("who is who", azaz ki kicsoda) közösségi oldal 2002. áprilisában indult. A létező barátságokat és kapcsolatokat online formában feltérképező portál alapötletét egy szociomertia készítése adta, amit megpróbáltak sokkal egyszerűbben, vagyis online összeállítani. Az iWiW megfelelő eszköz arra, hogy mindenkinek számára fontos ismertségeit ápolja, vagy régi barátságait felelevenítse.

Folyamatos felhasználószám- és népszerűség-növekedés mellett a portál 2006. június végére elérte a 960.000 fős regisztrált létszámot, és a használói között a rendszer 55 milliónál több kapcsolatot tart nyilván.

Az oldalnak - a Webaudit adatai szerint - napi ötszázhúszezer látogatója van, ezzel a képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhatott az auditált weboldalak napi egyedi látogatószám szerinti rangsorában.

Véleményvezér

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo