55 millió kapcsolat

Idén Magyarországon is elindult CoolBrands program keretében a hazánkban forgalmazott és használt fogyasztói márkák közül egy független szakértőkből álló Szakmai Bizottság az iWiW-et jelölte meg az egyik különleges brandként, amely leginkább azonosítható a "cool" életérzéssel.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az angol mintára kialakított kezdeményezés lényege, hogy a hazánkban létező számtalan márka közül mely márkákat tekintjük leginkább "coolnak". A kiválasztást végző Szakmai Bizottság minden tagja pontozással alkotott véleményt, majd a személyes értékelések összesítését követően állt össze a végleges lista, amelyre felkerülni különleges presztízst jelent.

Az első hazai díjátadó-ünnepség díjazottja, az iWiW ("who is who", azaz ki kicsoda) közösségi oldal 2002. áprilisában indult. A létező barátságokat és kapcsolatokat online formában feltérképező portál alapötletét egy szociomertia készítése adta, amit megpróbáltak sokkal egyszerűbben, vagyis online összeállítani. Az iWiW megfelelő eszköz arra, hogy mindenkinek számára fontos ismertségeit ápolja, vagy régi barátságait felelevenítse.

Folyamatos felhasználószám- és népszerűség-növekedés mellett a portál 2006. június végére elérte a 960.000 fős regisztrált létszámot, és a használói között a rendszer 55 milliónál több kapcsolatot tart nyilván.

Az oldalnak - a Webaudit adatai szerint - napi ötszázhúszezer látogatója van, ezzel a képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhatott az auditált weboldalak napi egyedi látogatószám szerinti rangsorában.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo