Megint megmondják, mit tegyünk

On-line játékot is kell kifejlesztenie annak, aki ajánlatot tesz a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Központi Pénzügyi és Szerződéskötő Egységének felhívására, amelynek célja az "Együtt az éghajlatváltozás ellen" című országos kampány kidolgozása és lebonyolítása - az erről szóló felhívás a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A játék fejlesztése mellett az ajánlattevő feladata a kommunikációs és promóciós feladatok ellátása, kapcsolódás más környezetvédelmi rendezvényekhez, amely a kampányt emlékezetessé teszi, illetve mérni kell a kampány hatékonyságát is. A magyar kampány része egy uniós projektnek, a finanszírozása is onnan történik.

Nem tehet ajánlatot az, akinek a banknyilatkozatában szerepel, hogy a megelőző 12 hónapban 30 napnál hosszabb sorban állás volt a számláján, vagy a sorban állás a banki nyilatkozat kiállításakor létezik.

A referenciák között be kell mutatni, hogy a jelentkező az elmúlt három évben egy környezetvédelmi vagy energia-takarékossági kampány szervezését, lebonyolítását hajtotta végre, megteremtett egy weboldalt, vagy létrehozott egy on-line játékot, továbbá egy direkt marketing kampány tervezését és lebonyolítását is elvégezte.

Az ajánlatkérő a referenciák nettó értéke alapján rangsorolja a részvevőket, majd az első hármat hívja meg a második fordulóba. Az ajánlattételi határidő szeptember 17., a kiválasztottakat szeptember 30-ig értesíti a kiíró.

Az értékelés során az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes. Legnagyobb súllyal az ár esik latba, azt követi a direkt marketinggel igazoltan elért egyének száma és az on-line játékot futtató internetes oldalak látogatottsága. (A magyar lakosság tisztában van az éghajlatváltozás fogalmával és lényegével, ám annak elsősorban csak a rövid távú és közvetlen hatásait ismeri, míg az igazi veszélyeket rejtő hosszú távú és közvetett hatásokkal csak kevesen vannak tisztában.)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo