A dízelé a jövő

A hibrid technikával hajtott járművek hosszú ideig csak kis részét fogják képezni a világ járműparkjának a német Bosch autóipari beszállító szerint.

A legforróbb, legaktuálisabb téma az üzleti életben!
Fenntarthatóság 2024 – ESG: a szabályozási kihívástól az üzleti lehetőségig

Jöjjön el és hallgassa meg a legjobb szakértőket,
ismerje meg a vállalatok és a pénzügyi szektor legjobb gyakorlatait!

2024. október 1. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hibrid technikával hajtott járművek még hosszú ideig csak kis részét fogják képezni a világ járműparkjának a német Bosch autóipari beszállító szerint. Ezzel szemben a dízel-és benzin motorok a következő tíz évben továbbra is meghatározóak lesznek a járműgyártásban.A Bosch számításai szerint 2015-ben 2,5-3 millió hibrid meghajtású új autó lesz a piacon és nagyjából 800 ezer elektromos jármű. (Európában 2025-re minden újonnan üzembe helyezett autó vagy hibrid hajtású vagy teljesen elektromos hajtású lesz, állítják mások.)

Hét év múlva várhatóan évi 80 millió gépjármű készül majd világszerte, többségében dízel-és benzin meghajtású motorral. A Bosch becslése szerint 2015-ben a dízel meghajtású gépjárművek piaci részesedése további 5 százalékponttal 28 százalékra emelkedik. Sőt Franciaországban például az utóbbi időben 80 százalékra nőtt a dízel járművek aránya a korábbi 70 százalékról egyebek mellett a széndioxid kibocsátásra vonatkozó adó miatt.

Véleményvezér

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott 

Orbán Balázs méretes ostobaságot mondott, de nem csak egyet.
1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók

1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók 

Nincs jobb egy finom fagyinál horroráron közpénzből.
Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt

Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt 

A lopás mértéke akkora, hogy abból számos közszolgáltatást rendbe lehetne hozni.
Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát

Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát 

A nagyvárosok túlszabályozottsága gátolja a fejlődést.
Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka

Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka 

Az atomlobbi nem örül a lehetőségnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo