Végre felismerik...

A Magyar PR Szövetség értékelése szerint Magyarországon a vállalatok körében teret nyert a felelős gondolkodás. Ezt bizonyítja nemcsak a társaságok mind intenzívebb szerepvállalása, hanem az idén második alkalommal megtartandó CSR Nap is.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Vállalalati Társadalmi Felelősségvállalás napját 2006. június 1-én hirdette meg vezető vállalatok és a média képviselőinek egy csoportja. Ezen a napon a média nyilvánosságot nyújt olyan vállalati közlemények számára is, amelyekről a mindennapok során nem ad hírt. Idén újra lehetőség nyílik arra, hogy a közvélemény a média segítségével megismerhesse a vállalatok társadalomnak nyújtott felelős cselekedeteit.

A CSR Napja alkalmából Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke elmondta, hogy "Egyre több vállalat ismeri fel Magyarországon, hogy csak felelős működéssel képes megfelelni a különböző társadalmi csoportok elvárásainak és stratégiája szerves részévé teszi a felelős gondolkodást. Ez a mindennapokban elsősorban olyan területeken mutatkozik meg, mint az esélyegyenlőség, környezetvédelem, jótékonykodás és olyan területek felkarolása, amelyek a társadalom számára fontosak, de nincsenek a kormányzati figyelem középpontjában."

A vállalatok egyre intenzívebb szerepvállalását bizonyítja a Magyar PR Szövetség által 2007. februárjában meghirdetett CSR Best Practice 2006 pályázatra érkezett anyagok nagy száma is. Huszonhárom társaság adta be pályázatát a megmérettetésre, amelynek zsűrizése még folyamatban van. Azon pályázatok, amelyeket a zsűri arra alkalmasnak ítél, ősszel egy kiadványban jelennek meg, mint a leginkább követendő példák a többi vállalat számára.

Lakatos Zsófia, az MRSZ CSR-ért felelős elnökségi tagja szerint "a felelős gondolkodás a multinacionális vállalatok gyakorlatán keresztül jelent meg Magyarországon, de egyre több magyar vállalalat ismeri fel, hogy  a felelős működés hosszú távon komoly versenyelőnyt biztosít számára. A felelős működés külső és belső kommunikációja még nem elég tudatos és intenziv a vállalatok körében, pedig a jó példa nyilvánosságra kerülése sokban segítené a CSR további elterjedését Magyarországon."

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo