Üzlet és etika?

Társadalmi felelősségvállalás, CSR, fenntartható fejlődés, felelősen gondolkodó vállalat. Egyre többet hallott, talán egyre divatosabb fogalmak az üztleti életben. Még ha divatról is lenne szó, akkor is, ez egy olyan irányzat, amelyet érdemes követnie minden, a gazdaságban tudatosan működő, hosszú táva tervező vállalatnak.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Üzletkozpont az Echo TV műsorán

2006. november 22, szerda 18:30

Műsorvezető: Demcsák Zsuzsa

Van azonban egy díj, amely még nem akkor született, amikor ezzel a témával érdemes volt foglalkozni. Azóta viszont a legrangosabbá nőtte ki magát. Az Üzleti Etikai Díjat immár hetedik alkalmommal adták át azoknak a vállalatoknak, amelyek rájöttek arra: saját boldogulásuk mások felemelkedésén, jólétének növekedésén is múlik.

Az Echo Televízió Üzletközpont című műsorában az idei Üzleti Etikai Díj multinacionális vállalat és kisvállalat kategóriájának nyertesei: Drozdy Győző, a Pannon Zrt. vezérigazgató-helyettese és Winkler Ferenc, a Gravoform Kft. ügyvezetője.

#vid1#


Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo