A vállalat felelősségvállalását nemcsak az internetezők kísérik kitüntetett figyelemmel, a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) júniusban jelentette be, hogy 2005-ös támogatói tevékenységéért a Vodafone Magyarország kapta az Év Vállalati Adományozója díjat.
A vállalati felelősség a Vodafone egyik stratégiai fontosságú célkitűzése. A vállalati felelősség programja széleskörű, működésének minden területét áthatja, és minden Vodafone-os országban bevezetésre kerül(t).
A Vodafone Magyarország célja, hogy vezető, példamutató, felelős vállalat legyen ezen a területen is. A célok és az eszközök nyilvánosak, hiszen idén tavasszal került fel a vállalat honlapjára a felelősség rovat, amelyben kiemelten szerepel az egészség és a környezet védelme, illetve a Vodafone Magyarország Alapítvány. A Vodafone a beszállítói felé is érvényesíteni kívánja a felelősségvállalást, emellett szponzorációiban, marketingtevékenységeiben, illetve termék- és szolgáltatásfejlesztéseiben is hangsúlyt kap a felelős vállalati magatartás.