Kevés cégnek van energiastratégiája

Sok vállalatnak egyáltalán nincs stratégiája energiafelhasználása hatékonyságának a javításra - állapította meg a Hill and Knowlton tanácsadó cég az Egyesült Államokra, Kanadára, Nagy-Britanniára és Kínára kiterjedő elemzésében.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A megkérdezett 420 vállalatvezető közel kétharmada azt mondta, hogy nincs senki megbízva a vállalat energiastratégiájának kidolgozásával. A sort Kína vezeti, ahol a megkérdezettek 82 százaléka nyilatkozta azt, hogy nincs megbízott személy, a következő az Egyesült Államok 70 százalékkal. Ugyanakkor Nagy-Britanniában a megkérdezettek fele válaszolta azt, hogy van cégüknél a környezeti kérdésekkel megbízott személy.

Ugyanakkor a válaszadók háromnegyede szükségesnek tartja egy energiaügyi igazgatói poszt létrehozatalát. E tekintetben az igény Kínában a legnagyobb, a megkérdezettek 87 százaléka szerint kellene ilyen poszt, Kanadában 84 százalék, az Egyesült Államokban 66 százalék az arány.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo