Fogj kezet a termelővel!

A Felelős Gasztrohős csapata egy – hazánkban még kevésbé ismert – közösségimédia-alkalmazást hívott segítségül ahhoz, hogy egyszerre több mint 50 ezer emberhez juttassa el üzenetét: Ideje a magyar termelőket választani!

Kép: EU

A Fogj kezet a termelővel! kampány célja, hogy a magyar kistermelők népszerűsítése által arra buzdítsa a lakosságot, hogy  helyi, szezonális élelmiszereket vásároljon közvetlenül a termelőktől. A kampány mögött álló csapat ezért elbeszélget a gazdákkal, lekíséri őket a földjeikre, és leírja a történetüket, közelebb hozva ezzel őket a vásárlókhoz. A csapat célja az is, hogy tudatosítsák: az élelmiszer-előállítás fáradságos művelet, a hazai termelők választásával pedig a hazai gazdaságot is támogathatjuk.

A kampány hírének elterjesztéséhez a Felelős Gasztrohős a Magyarországon eddig kevésbé ismert web alapú eszközt, a Thunderclapet hívta segítségül. Ez az alkalmazás összefogja a közösségimédia-oldalakon egy adott téma körül mutatkozó aktivitásokat, és ezeket egy időben, koordináltan teszi közzé, így segítve elő, hogy az üzenet ne vesszen el az ezernyi információ között, amelyet naponta kapunk.

A Thunderclap akkor sikeres, ha ahhoz egy adott határidőn belül elegen csatlakoznak. A Fogj kezet a termelővel! kampány már egy héttel a határidő előtt 105 százalékos támogatói bázist épített fel, ezzel a hazai Thunderclap kezdeményezések közül a legtöbb csatlakozóval rendelkezik. Az ő segítségükkel augusztus 18-án közel 50 eezr emberhez jutott el a kezdeményezés üzenete: Ideje a magyar termelőket választani!

A Fogj kezet a termelővel! kampány azonban nem elégszik meg ennyivel: a következő két hónap során játékokkal, filmekkel, rendezvényekkel egészíti ki a Gasztrohős Blogon futó cikksorozatot.

Nem veszély, hanem lehetőség!
Egyetlen kereskedő sem tud az internet ellen küzdeni, hiszen a világháló hatalmas embertömegeket ér el, de erre nincs is szükség. A web ugyanis nem ellensége a hagyományos üzleteknek, hanem új lehetőségeket nyújt a vevők magasabb színvonalú kiszolgálásában, modernizálja a vállalatok működését.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo