Fogj kezet a termelővel!

A Felelős Gasztrohős csapata egy – hazánkban még kevésbé ismert – közösségimédia-alkalmazást hívott segítségül ahhoz, hogy egyszerre több mint 50 ezer emberhez juttassa el üzenetét: Ideje a magyar termelőket választani!

Kép: EU

A Fogj kezet a termelővel! kampány célja, hogy a magyar kistermelők népszerűsítése által arra buzdítsa a lakosságot, hogy  helyi, szezonális élelmiszereket vásároljon közvetlenül a termelőktől. A kampány mögött álló csapat ezért elbeszélget a gazdákkal, lekíséri őket a földjeikre, és leírja a történetüket, közelebb hozva ezzel őket a vásárlókhoz. A csapat célja az is, hogy tudatosítsák: az élelmiszer-előállítás fáradságos művelet, a hazai termelők választásával pedig a hazai gazdaságot is támogathatjuk.

A kampány hírének elterjesztéséhez a Felelős Gasztrohős a Magyarországon eddig kevésbé ismert web alapú eszközt, a Thunderclapet hívta segítségül. Ez az alkalmazás összefogja a közösségimédia-oldalakon egy adott téma körül mutatkozó aktivitásokat, és ezeket egy időben, koordináltan teszi közzé, így segítve elő, hogy az üzenet ne vesszen el az ezernyi információ között, amelyet naponta kapunk.

A Thunderclap akkor sikeres, ha ahhoz egy adott határidőn belül elegen csatlakoznak. A Fogj kezet a termelővel! kampány már egy héttel a határidő előtt 105 százalékos támogatói bázist épített fel, ezzel a hazai Thunderclap kezdeményezések közül a legtöbb csatlakozóval rendelkezik. Az ő segítségükkel augusztus 18-án közel 50 eezr emberhez jutott el a kezdeményezés üzenete: Ideje a magyar termelőket választani!

A Fogj kezet a termelővel! kampány azonban nem elégszik meg ennyivel: a következő két hónap során játékokkal, filmekkel, rendezvényekkel egészíti ki a Gasztrohős Blogon futó cikksorozatot.

Nem veszély, hanem lehetőség!
Egyetlen kereskedő sem tud az internet ellen küzdeni, hiszen a világháló hatalmas embertömegeket ér el, de erre nincs is szükség. A web ugyanis nem ellensége a hagyományos üzleteknek, hanem új lehetőségeket nyújt a vevők magasabb színvonalú kiszolgálásában, modernizálja a vállalatok működését.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo