Fogj kezet a termelővel!

A Felelős Gasztrohős csapata egy – hazánkban még kevésbé ismert – közösségimédia-alkalmazást hívott segítségül ahhoz, hogy egyszerre több mint 50 ezer emberhez juttassa el üzenetét: Ideje a magyar termelőket választani!

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép: EU

A Fogj kezet a termelővel! kampány célja, hogy a magyar kistermelők népszerűsítése által arra buzdítsa a lakosságot, hogy  helyi, szezonális élelmiszereket vásároljon közvetlenül a termelőktől. A kampány mögött álló csapat ezért elbeszélget a gazdákkal, lekíséri őket a földjeikre, és leírja a történetüket, közelebb hozva ezzel őket a vásárlókhoz. A csapat célja az is, hogy tudatosítsák: az élelmiszer-előállítás fáradságos művelet, a hazai termelők választásával pedig a hazai gazdaságot is támogathatjuk.

A kampány hírének elterjesztéséhez a Felelős Gasztrohős a Magyarországon eddig kevésbé ismert web alapú eszközt, a Thunderclapet hívta segítségül. Ez az alkalmazás összefogja a közösségimédia-oldalakon egy adott téma körül mutatkozó aktivitásokat, és ezeket egy időben, koordináltan teszi közzé, így segítve elő, hogy az üzenet ne vesszen el az ezernyi információ között, amelyet naponta kapunk.

A Thunderclap akkor sikeres, ha ahhoz egy adott határidőn belül elegen csatlakoznak. A Fogj kezet a termelővel! kampány már egy héttel a határidő előtt 105 százalékos támogatói bázist épített fel, ezzel a hazai Thunderclap kezdeményezések közül a legtöbb csatlakozóval rendelkezik. Az ő segítségükkel augusztus 18-án közel 50 eezr emberhez jutott el a kezdeményezés üzenete: Ideje a magyar termelőket választani!

A Fogj kezet a termelővel! kampány azonban nem elégszik meg ennyivel: a következő két hónap során játékokkal, filmekkel, rendezvényekkel egészíti ki a Gasztrohős Blogon futó cikksorozatot.

Nem veszély, hanem lehetőség!
Egyetlen kereskedő sem tud az internet ellen küzdeni, hiszen a világháló hatalmas embertömegeket ér el, de erre nincs is szükség. A web ugyanis nem ellensége a hagyományos üzleteknek, hanem új lehetőségeket nyújt a vevők magasabb színvonalú kiszolgálásában, modernizálja a vállalatok működését.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo