Egyen másokért!

A "Jótevő" kampány arra ad lehetőséget a felelős cégeknek, hogy úgy támogassanak egy új ügyet, hogy közben még alkalmazottaiknak is gesztust tesznek, sőt, a cég hírnevét is öregbítik.

 

A felelős vállalkozások értékelik az olyan alkalmakat, amikor a támogatási formák több fajtáját tudják egyszerre elérni, netán ezzel még a kollégákat, ügyfeleket is meg tudják szólítani és megajándékozni. A „Jótevő" kampány egy ilyen alkalom.

A Szent Máron Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány jótékonysági vacsoraárverésén 38 toplistás étterem állt egy jó ügy mellé 2 fős ünnepi vacsora felajánlásával. A vacsorák árveréséből befolyó összeg a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálatot segíti.

A vacsorák aukciója  2011. október 15. és 31. között történik online felületen. Minden licitáló arra a vacsorára licitál, ami neki leginkább szimpatikus, a vacsoraráverés végén pedig a legnagyvonalúbb adományozó a kiválasztott étteremben költhet el egy emlékezetes vacsorát. Az aukcióból befolyt összeg a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálatot illeti, amit a Gyermekrohamkocsi és a gyermek-mentőorvosi kocsik fenntartására fordítanak.

A  vállalatok licitálhatnak egy-egy vacsorára, ezalatt növelik ismeretségüket, hiszen a licitportálon aktivitásuk látható, nyomon követhető. Megtett licitösszegeikkel támogatják a Szent Máron Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítványt is. A legnagyobb licitösszeggel megvásárolt vacsorákat pedig kisorsolhatják munkatársaik között, mellyel humánpolitikai értelemben is tesznek a  közösségükért. Ilyen módon a vállalatok egyszerre két üzletileg fontos felelősségvállalási ügyet tudhatnak magukénak.

Amennyiben nem Ön nyeri meg az aukciót, de licitadományával szeretné támogatni alapítványunkat, a vacsorára szánt összeg átutalásával részt vehet egy sorsoláson, amelyen megnyerheti a Szent Márton Gyermekmentő csapata által készített meglepetés libavacsorát. (Szerencsére úgy tűnik, a cégek jelentős része a válság ellenére sem tett le a felelős működésről és a rászorulók támogatásáról.)

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo