Egyen másokért!

A "Jótevő" kampány arra ad lehetőséget a felelős cégeknek, hogy úgy támogassanak egy új ügyet, hogy közben még alkalmazottaiknak is gesztust tesznek, sőt, a cég hírnevét is öregbítik.

 

A felelős vállalkozások értékelik az olyan alkalmakat, amikor a támogatási formák több fajtáját tudják egyszerre elérni, netán ezzel még a kollégákat, ügyfeleket is meg tudják szólítani és megajándékozni. A „Jótevő" kampány egy ilyen alkalom.

A Szent Máron Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány jótékonysági vacsoraárverésén 38 toplistás étterem állt egy jó ügy mellé 2 fős ünnepi vacsora felajánlásával. A vacsorák árveréséből befolyó összeg a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálatot segíti.

A vacsorák aukciója  2011. október 15. és 31. között történik online felületen. Minden licitáló arra a vacsorára licitál, ami neki leginkább szimpatikus, a vacsoraráverés végén pedig a legnagyvonalúbb adományozó a kiválasztott étteremben költhet el egy emlékezetes vacsorát. Az aukcióból befolyt összeg a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálatot illeti, amit a Gyermekrohamkocsi és a gyermek-mentőorvosi kocsik fenntartására fordítanak.

A  vállalatok licitálhatnak egy-egy vacsorára, ezalatt növelik ismeretségüket, hiszen a licitportálon aktivitásuk látható, nyomon követhető. Megtett licitösszegeikkel támogatják a Szent Máron Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítványt is. A legnagyobb licitösszeggel megvásárolt vacsorákat pedig kisorsolhatják munkatársaik között, mellyel humánpolitikai értelemben is tesznek a  közösségükért. Ilyen módon a vállalatok egyszerre két üzletileg fontos felelősségvállalási ügyet tudhatnak magukénak.

Amennyiben nem Ön nyeri meg az aukciót, de licitadományával szeretné támogatni alapítványunkat, a vacsorára szánt összeg átutalásával részt vehet egy sorsoláson, amelyen megnyerheti a Szent Márton Gyermekmentő csapata által készített meglepetés libavacsorát. (Szerencsére úgy tűnik, a cégek jelentős része a válság ellenére sem tett le a felelős működésről és a rászorulók támogatásáról.)



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo