A kollégáktól induló kezdeményezés célja nem egyszerűen a spórolás, hanem a vállalat ökológiai lábnyomának csökkentése. Az idei cél, hogy a dolgozók legalább 30 százaléka válassza a tömegközlekedést autója helyett, ezzel radikálisan csökkentve a vállalat szén-dioxid-kibocsátását.
Környezet- és pénztárcabarát
Az elérhető árú lakberendezési termékeiről ismert svéd vállalat büszkén mondja magáról, hogy „spórolós". Az innovatív alapanyagoktól, az energián át a dolgozók teljes bevonásáig minden területet átjár a takarékosság és a környezettudatosság alapelve. „Az IKEA alacsony árak kialakítására törekszik, de nem bármi áron! Innovatív, ötletes lakberendezési megoldásainkat a környezet és a vásárlóink igényeinek figyelembe vételével alakítjuk ki" - hangsúlyozza Andrew North, az IKEA közép-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgatója.