A Ricoh csatlakozik a “The Carbon Price Communique” nyilatkozathoz

A Ricoh Company Ltd. csatlakozott a globális ügyvezetők és nemzeti vezetők által kiadott “The Carbon Price Communique” nevű, egy a klímaváltozással kapcsolatos nyilatkozathoz.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Ricoh Company Ltd. csatlakozott a globális ügyvezetők és nemzeti vezetők által kiadott “The Carbon Price Communique” ("Szén-dioxid árak közlemény") nevű, egy a klímaváltozással kapcsolatos nyilatkozathoz. A szén-dioxid ár egy megnevezés arra a kezdeményezésre, melynek lényege, hogy árat rendelnek a szén-dioxidhoz a támogatások, a szén-dioxidadó, vagy a kibocsájtási kereskedelmi rendszer keretein belül.

A közös nyilatkozatot a Corporate Leaders Group on Climate Change (CLG) kezdeményezte. Ez a csoport olyan vállalatokat tömörít, melyek proaktívan próbálják kezelni a klímaváltozás problémáit az Egyesült Királyságban. Valamint a csoporthoz tartozik a Corporate Leaders Network for Climate Action (CLN) is, amely egy kereszt szektor hálózat a különböző országok CLG tagjai között.

A teljes sajtóközleményt, angol nyelven itt olvashatja el.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo