130 millió liter ivóvizet adunk a haiti rászorulóknak

A Pannon, a T-Mobile, a T-Home és a Vodafone 1749-es közös segélyvonalára indított hívások és sms-k száma tegnap éjfélig meghaladta a 325 ezret. Eddig közel 66 millió forint gyűlt össze a 200 forintos adományokból a haiti mentési munkálatok segítésére. Az UNICEF az eddig felajánlott adományokból több mint 130 millió liter tiszta ivóvizet tud biztosítani a földrengés gyermekáldozatai számára.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Pannon, a T-Mobile, a T-Home és a Vodafone január 19-én indítottak közös segélyvonalat a haiti mentési munkálatok segítésére. A 1749-es számot hívó vagy az erre a számra a "HAITI" szót szöveges üzenetben küldő ügyfelek 200 forintot adományoznak az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF részére, amit a szervezet többek között a családok súlyos ivóvízproblémájának megoldására használ fel.

A forródrótra beérkező minden egyes hívásból és sms-ből az UNICEF 100 darab vízfertőtlenítő tablettát tud vásárolni, ami hívásonként 400 liter ivóvizet jelent a földrengés gyermekáldozatai számára. Az összegből emellett az UNICEF takarókat, élelmiszert, gyógyszereket is biztosíthat a bajba jutott családoknak. Az 1749-es szám a három mobilszolgáltató és a T-Home vezetékes hálózatából hívható. Az UNICEF a beérkező adományok teljes összegét megkapja; a távközlési cégek semmilyen külön díjat nem számolnak fel az SMS-ek, illetve hívások után.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo