A cég és a csapat között év elejétől élő kapcsolat azzal vált szorosabbá, hogy az őszi szezonban a csapat már Work Force DKSK néven versenyzik, és a támogatásnak köszönhetően ismét a nemzetközi porondra lép. „A Work Force a kiemelkedő magyar sportteljesítmények támogatását választotta szponzorációs politikája fókuszául. Ezzel nem csupán e sportolók sikeres felkészüléséhez kíván hozzájárulni, hanem jó példával kíván elől járni a gazdaság magyar, gyakran magán tulajdonban lévő szereplői előtt is.” – mondta el Csákvári Róbert, a Work Force Kft. ügyvezető-tulajdonosa.
„Úgy kíván a cég példát mutatni, ahogy az élsportolók a hétköznapi embereknek mutatnak példát kitartásból, elszántságból. Hiszen ma sokak számára a megfelelő munkahely megszerzése, mások számára annak megtartása is olyan hitet és kitartást igényel, mint amivel az élsportolók rendelkeznek.” – világította meg a döntés hátterét a szakember – „Szponzorálási politikánkkal többek között az is célunk, hogy nem csupán a cég nevét, de cégünk tevékenységének középpontjában álló foglalkoztatási formát is ismertebbé és szimpatikusabbá tegyük a munkáltatók és munkavállalók körében.”
Az olimpikonok támogatása a munkaerő kölcsönzést, mint foglalkoztatási forma széles körben szimpatikusabbá tételéért indított „Van munkám” kampányban is szerepet játszik.
A kampányban a Work Force országszerte nyílt napok szervezését tervezi, amelyhez a hátteret a jelenleg 7 irodával működő, de jövőre újakkal kiegészülő országos irodahálózata biztosítja.