Work Force: a magyar sport támogatója

A női kajak csapat olimpiai bajnokaival, Szabó Gabriellával és Kozák Danutával meglévő együttműködési megállapodás meghosszabbítása után, az első osztályban játszó miskolci DKSK női kosárcsapatával fűzte szorosabbra korábbi kapcsolatát a munkaerő kölcsönzési piac egyik jelentős, 100 %-ban magyar tulajdonban lévő szereplője, a Work Force Kft. A csapat az őszi szezonban Work Force DKSK néven folytatja a küzdelmet. A szponzorációs stratégia egyben a „VAN MUNKÁM!” kampány része.

A cég és a csapat között év elejétől élő kapcsolat azzal vált szorosabbá, hogy az őszi szezonban a csapat már Work Force DKSK néven versenyzik, és a támogatásnak köszönhetően ismét a nemzetközi porondra lép. „A Work Force a kiemelkedő magyar sportteljesítmények támogatását választotta szponzorációs politikája fókuszául. Ezzel nem csupán e sportolók sikeres felkészüléséhez kíván hozzájárulni, hanem jó példával kíván elől járni a gazdaság magyar, gyakran magán tulajdonban lévő szereplői előtt is.” – mondta el Csákvári Róbert, a Work Force Kft. ügyvezető-tulajdonosa.

„Úgy kíván a cég példát mutatni, ahogy az élsportolók a hétköznapi embereknek mutatnak példát kitartásból, elszántságból. Hiszen ma sokak számára a megfelelő munkahely megszerzése, mások számára annak megtartása is olyan hitet és kitartást igényel, mint amivel az élsportolók rendelkeznek.” – világította meg a döntés hátterét a szakember – „Szponzorálási politikánkkal többek között az is célunk, hogy nem csupán a cég nevét, de cégünk tevékenységének középpontjában álló foglalkoztatási formát is ismertebbé és szimpatikusabbá tegyük a munkáltatók és munkavállalók körében.”

Az olimpikonok támogatása a munkaerő kölcsönzést, mint foglalkoztatási forma széles körben szimpatikusabbá tételéért indított „Van munkám” kampányban is szerepet játszik.

Tények a Work Force Kft-ről
Nettó árbevétel: 3,017 Mrd Ft (2011) bérbe adott foglalkoztatottak száma 1250 fő (2011). 1500 fő (2012).
A kampány első lépéseivel cél, hogy a cég által bérbe adott dolgozók a korábbinál jobban érezzék: a „Work Force közösség” tagjai. A kajakos lányok a Work Force meghívásra az elkövetkező hónapokban több olyan munkahelyre is ellátogatnak, hogy a sikereik eléréséhez vezető útról beszélgessenek a hallgatósággal, ahol jelentős létszámban dolgoznak a Work Force alkalmazottai.

A kampányban a Work Force országszerte nyílt napok szervezését tervezi, amelyhez a hátteret a jelenleg 7 irodával működő, de jövőre újakkal kiegészülő országos irodahálózata biztosítja.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo