Work Force: a magyar sport támogatója

A női kajak csapat olimpiai bajnokaival, Szabó Gabriellával és Kozák Danutával meglévő együttműködési megállapodás meghosszabbítása után, az első osztályban játszó miskolci DKSK női kosárcsapatával fűzte szorosabbra korábbi kapcsolatát a munkaerő kölcsönzési piac egyik jelentős, 100 %-ban magyar tulajdonban lévő szereplője, a Work Force Kft. A csapat az őszi szezonban Work Force DKSK néven folytatja a küzdelmet. A szponzorációs stratégia egyben a „VAN MUNKÁM!” kampány része.

A cég és a csapat között év elejétől élő kapcsolat azzal vált szorosabbá, hogy az őszi szezonban a csapat már Work Force DKSK néven versenyzik, és a támogatásnak köszönhetően ismét a nemzetközi porondra lép. „A Work Force a kiemelkedő magyar sportteljesítmények támogatását választotta szponzorációs politikája fókuszául. Ezzel nem csupán e sportolók sikeres felkészüléséhez kíván hozzájárulni, hanem jó példával kíván elől járni a gazdaság magyar, gyakran magán tulajdonban lévő szereplői előtt is.” – mondta el Csákvári Róbert, a Work Force Kft. ügyvezető-tulajdonosa.

„Úgy kíván a cég példát mutatni, ahogy az élsportolók a hétköznapi embereknek mutatnak példát kitartásból, elszántságból. Hiszen ma sokak számára a megfelelő munkahely megszerzése, mások számára annak megtartása is olyan hitet és kitartást igényel, mint amivel az élsportolók rendelkeznek.” – világította meg a döntés hátterét a szakember – „Szponzorálási politikánkkal többek között az is célunk, hogy nem csupán a cég nevét, de cégünk tevékenységének középpontjában álló foglalkoztatási formát is ismertebbé és szimpatikusabbá tegyük a munkáltatók és munkavállalók körében.”

Az olimpikonok támogatása a munkaerő kölcsönzést, mint foglalkoztatási forma széles körben szimpatikusabbá tételéért indított „Van munkám” kampányban is szerepet játszik.

Tények a Work Force Kft-ről
Nettó árbevétel: 3,017 Mrd Ft (2011) bérbe adott foglalkoztatottak száma 1250 fő (2011). 1500 fő (2012).
A kampány első lépéseivel cél, hogy a cég által bérbe adott dolgozók a korábbinál jobban érezzék: a „Work Force közösség” tagjai. A kajakos lányok a Work Force meghívásra az elkövetkező hónapokban több olyan munkahelyre is ellátogatnak, hogy a sikereik eléréséhez vezető útról beszélgessenek a hallgatósággal, ahol jelentős létszámban dolgoznak a Work Force alkalmazottai.

A kampányban a Work Force országszerte nyílt napok szervezését tervezi, amelyhez a hátteret a jelenleg 7 irodával működő, de jövőre újakkal kiegészülő országos irodahálózata biztosítja.

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo