Jön az első magyar Ecommerce Expo

A hazai e-kereskedelmi forgalom 2014-ben elérte a 273 milliárd forintot (26%-os növekedés), míg ez a szám a 2015-ös évet vizsgálva már a 340 milliárd forintot is megközelítheti a szakértők szerint. Az elmúlt 5 évben gyakorlatilag megduplázódott, míg 10 éves távlatot nézve megtízszereződött a szektor árbevétele. Ezt a dinamikusan növekvő területet mutatja be a 2016. március 24-én, Budapesten megrendezésre kerülő Ecommerce Expo

Kép: Pixabay

Ezzel egy időben folyamatosan nőtt itthon az internetes vásárlás népszerűsége is. Az Eurostat felmérése szerint 2010-ben a 16-74 éves korosztály még csak 18%-a vásárolt az interneten, ez a szám 2015-re viszont a duplájára nőtt. Ám még így is elmaradunk az EU 28 tagállamának átlagától (53%). Hogy mi következik ebből?

Várhatóan az elkövetkező években fogyasztói és eladói oldalról is még többen kapcsolódnak be az e-kereskedelembe, köszönhetően az online vásárlás iránti egyre nagyobb bizalomnak, az internethozzáférés kiszélesedésének és a mobileszközök tömeges elterjedésének.

Ezt a dinamikusan növekvő területet mutatja be a 2016. március 24-én, Budapesten megrendezésre kerülő Ecommerce Expo, amely az első olyan kkv-esemény, ahol az e-kereskedelmi piac összes szereplője (logisztika, pénzügy, marketing, jog, IT stb.) képviselteti magát.

Az Ecommerce Expo célja, hogy betöltse azt az e-kereskedelem területén ezidáig meglévő űrt, amit egy ilyen átfogó rendezvény hiánya okozott.

Külföldön már megszokottak hasonló események, de most már nem kell távolabbra utazniuk azoknak, akik kíváncsiak a legújabb fejlesztésekre és trendekre. A szervezők több mint 40 kiállítót várnak a helyszínre, akik bemutathatják, hogy mivel járulhatnak hozzá egy-egy webáruház sikeréhez.

Mindamellett az Expo nem csak kiállítás, de konferencia is egyben. Párhuzamosan 5 teremben, több mint 50 előadást hallgathat meg az a közel 1500 résztvevő, akit a rendezvényre várnak.

Az előadások átfogó képet nyújtanak az e-kereskedelem legfontosabb területeiről: webáruház indításhoz szükséges ismeretek, haladó marketing technikák, konverzióoptimalizálás, e-kereskedelmi jog és még hosszasan lehetne sorolni a különböző témákat.

Ezek alapján nyugodt szívvel ajánljuk az Ecommerce Expot mindenkinek, aki webáruház indítását tervezi, vagy aki a meglévő webshopját szeretné hatékonyabbá tenni.

A részletes tematikát és további tudnivalókat itt találja!

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo