Hiteles fogyasztói tájékoztatás bárhol, bármikor

A hipersebességgel fejlődő új típusú kommunikációs csatornák, a közösségi hálók és a mobiltechnológiai fejlesztések alapjaiban változtatták meg annak módját, hogy a gyártók, kereskedők, márkatulajdonosok hogyan teremthetnek kapcsolatot fogyasztóikkal. Ebben nyújthat hatékony segítséget a GS1 Magyarország SafeBrand szolgáltatása.

Napjainkban a tudatos vásárló már maga dönti el, mikor, hol és hogyan kíván kapcsolatba lépni egy gyártóval vagy kereskedővel, illetve magával a termékkel, a kihívás pedig a vállalatok számára az, hogyan képesek valós, hasznos, kétirányú párbeszédet kialakítani a vásárlókkal. A vonalkód jelkép a mögötte álló globális azonosító rendszerrel – az ún. GS1 szabványrendszerrel – karöltve immár közel négy évtizede biztosítja az ellátási láncok mentén a gyors és biztonságos termékinformáció-áramlást. A legújabb GS1 megoldások célja, hogy mindabból a hasznos és hiteles termékinformációból, mely eddig csak az üzleti partnerek közt került megosztásra, a fogyasztó is részesülhessen.

Hogyan működhet ez a gyakorlatban? A fogyasztó az okostelefonjára telepített mobilalkalmazással leolvassa a terméken feltüntetett vonalkódot, és az applikáció azonnal megjeleníti a képernyőn a márkatulajdonos által megadott adatokat. Ezek lehetnek az élelmiszerek esetében kötelezően megadandó termékadatok, de lehetnek minősítéssel, allergén vagy speciális összetevőkkel, kapcsolódó termékekkel, receptekkel szolgáló marketingüzenetek is, amelyek akár egy weboldalra is elvezetik a vásárlót.

Elérhetőség
GS1 Magyarország Nonprofit Zrt.
1139 Budapest, Fáy u. 1/B
www.gs1hu.org
A SafeBrand szolgáltatás biztosítja a márkatulajdonosnak/gyártónak, hogy jogszabályi, szabványossági és minőségi szempontból megvizsgált, és általa jóváhagyott hiteles tartalommal szólítsa meg a fogyasztót. További megdönthetetlen érv az alkalmazás mellett, hogy nincs szükség többé drága kiegészítő marketingeszközökre, mivel a vásárló okostelefonja mindig rendelkezésre áll a vásárlási döntés pillanatában, így az alkalmazás a lehető leghatékonyabban segít a személyre szabott tájékoztatásban, bolti és webes értékesítésben egyaránt.

A SafeBrand alkalmazás a fogyasztó számára lehetővé teszi, hogy okostelefonján bárhol, bármikor elérje a gyártó által garantált hiteles adatokat a termékről, függetlenül attól, hogy boltban vagy az interneten tervezi a vásárlást.

Ha szeretne csatlakozni a GS1 Magyarország most induló SafeBrand projektjéhez, keresse szakértőinket: Vatai Krisztina ([email protected]), Kétszeri Dávid ([email protected]).

Véleményvezér

Túl szemérmetlenül loptunk, lecsapott az OLAF

Túl szemérmetlenül loptunk, lecsapott az OLAF 

Felelőse vélhetően nem a milliárdos csalásnak.
Ukrajna felszólította Orbán Viktort, hogy fejezze be a békemisszónak nevezett trollkodását

Ukrajna felszólította Orbán Viktort, hogy fejezze be a békemisszónak nevezett trollkodását 

A magyar külpolitikát Moszkvában írják az ukránok szerint.
A Visegrádi Négyek közül Magyarország fogadta be a legkevesebb ukrán menekültet

A Visegrádi Négyek közül Magyarország fogadta be a legkevesebb ukrán menekültet 

A magyar humanitárius segítség az ukránoknak minimális.
Mikor van karácsony Orbán Viktor szerint?

Mikor van karácsony Orbán Viktor szerint? 

Az ortodox karácsony januárban van, a nyugati keresztény pedig decemberben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo