Hiteles fogyasztói tájékoztatás bárhol, bármikor

A hipersebességgel fejlődő új típusú kommunikációs csatornák, a közösségi hálók és a mobiltechnológiai fejlesztések alapjaiban változtatták meg annak módját, hogy a gyártók, kereskedők, márkatulajdonosok hogyan teremthetnek kapcsolatot fogyasztóikkal. Ebben nyújthat hatékony segítséget a GS1 Magyarország SafeBrand szolgáltatása.

Napjainkban a tudatos vásárló már maga dönti el, mikor, hol és hogyan kíván kapcsolatba lépni egy gyártóval vagy kereskedővel, illetve magával a termékkel, a kihívás pedig a vállalatok számára az, hogyan képesek valós, hasznos, kétirányú párbeszédet kialakítani a vásárlókkal. A vonalkód jelkép a mögötte álló globális azonosító rendszerrel – az ún. GS1 szabványrendszerrel – karöltve immár közel négy évtizede biztosítja az ellátási láncok mentén a gyors és biztonságos termékinformáció-áramlást. A legújabb GS1 megoldások célja, hogy mindabból a hasznos és hiteles termékinformációból, mely eddig csak az üzleti partnerek közt került megosztásra, a fogyasztó is részesülhessen.

Hogyan működhet ez a gyakorlatban? A fogyasztó az okostelefonjára telepített mobilalkalmazással leolvassa a terméken feltüntetett vonalkódot, és az applikáció azonnal megjeleníti a képernyőn a márkatulajdonos által megadott adatokat. Ezek lehetnek az élelmiszerek esetében kötelezően megadandó termékadatok, de lehetnek minősítéssel, allergén vagy speciális összetevőkkel, kapcsolódó termékekkel, receptekkel szolgáló marketingüzenetek is, amelyek akár egy weboldalra is elvezetik a vásárlót.

Elérhetőség
GS1 Magyarország Nonprofit Zrt.
1139 Budapest, Fáy u. 1/B
www.gs1hu.org
A SafeBrand szolgáltatás biztosítja a márkatulajdonosnak/gyártónak, hogy jogszabályi, szabványossági és minőségi szempontból megvizsgált, és általa jóváhagyott hiteles tartalommal szólítsa meg a fogyasztót. További megdönthetetlen érv az alkalmazás mellett, hogy nincs szükség többé drága kiegészítő marketingeszközökre, mivel a vásárló okostelefonja mindig rendelkezésre áll a vásárlási döntés pillanatában, így az alkalmazás a lehető leghatékonyabban segít a személyre szabott tájékoztatásban, bolti és webes értékesítésben egyaránt.

A SafeBrand alkalmazás a fogyasztó számára lehetővé teszi, hogy okostelefonján bárhol, bármikor elérje a gyártó által garantált hiteles adatokat a termékről, függetlenül attól, hogy boltban vagy az interneten tervezi a vásárlást.

Ha szeretne csatlakozni a GS1 Magyarország most induló SafeBrand projektjéhez, keresse szakértőinket: Vatai Krisztina ([email protected]), Kétszeri Dávid ([email protected]).

Véleményvezér

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.
Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.
Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos 

Kísértetvasútállomás Csisztapusztán.
Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket 

Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo