Kétgyermekes édesanyaként és egy népszerű, egyedi játékokat készítő vállalkozás tervezőjeként az ünnepek előtti felfokozott időszak legnagyobb kihívása a munka és magánélet egyensúlyának megteremtése Ági szerint. Azaz, hogy miközben kiszolgálja vevőit és maximalizálja szezonális profitját, saját családjával is meg tudja élni a karácsonyi készülődés örömteli pillanatait.
Amikor elindítottuk a Figurka Designt, az első évben rájöttem, hogy ehhez nem elég pontos tervet felállítanom, de nagyon szigorúan tartanom is kell magam hozzá” – mondja. „Az ünnepek előtti időszak kiemelten fontos nekünk, hiszen játékokat gyártunk. A megrendeléseink jelentős része koncentrálódik erre a szűk két hónapra. Hogy ne fulladjon káoszba ez az időszak, már októberben elkezdünk előre gyártani, novemberben pedig megkezdődik a kiemelt értékesítés. Így karácsony előtt a hétvégéken is dolgoznunk kell. Délutánonként viszont mindig a gyerekeimé vagyok, hogy együtt készülhessünk az ünnepre. Ebből nem szeretnék engedni.”
Ahhoz, hogy ezt tartani tudja, az kell, hogy vevőit is jó előre értesítse arról, milyen újdonságokkal és akciókkal találkozhatnak a karácsonyi időszakban. „December közepétől már csak az addig befutott megrendelésekre koncentrálok, különben káoszba torkollna a szépen felépített programom.”
A precíz terv része a Figurkák vásárlóinak pontos kiszolgálása is. Megrendeléseik nagy része online érkezik, azonban, mint Csernus Ági mondja, az egyedi igényeket szívesebben beszélik meg telefonon. „Ennek kezelésében óriási segítségemre van a Telekom Virtualoso Voice Center szolgáltatása, hiszen így akkor is minden bejövő hívást kezelni tudunk, ha éppen egy másik munkafolyamatban merülünk el nyakig.”
További információ: www.uzletitelekom.hu