A Fornetti brand exportképes magyar termék

A Fornetti Franchise a létrehozása (1997) óta példátlanul sikeres utat tett meg. A hazai vásárlók körében meghonosított új fogyasztási formát, a termékeit – a helyben sütött, fagyasztott pékárukat – olyan eredményesen fogadtatta el, hogy a köznyelvben valamennyi ilyen terméket, függetlenül a gyártójától, fornetti névvel illetik. A cég töretlen fejlődését a piaci térnyeréssel együtt jól bizonyítják a nemzetközi és hazai elismerések is. A Franchise Europe már 2005-ben Európa második legnagyobb élelmiszer franchise-ának értékelte, a Magyar Franchise Szövetség pedig több ízben is az Év Franchise Hálózata címmel tüntette ki.

A Fornetti brand nemcsak Magyarországon bizonyított, hanem Európa több országában, sőt Kanadában, Egyiptomban és Oroszországban is jelen van, megmutatva, hogy olyan termék, amely exportképes is. A nemzetközi franchise-hálózatban jelen lévő termékei mellett több áruházlánc fagyasztópultjaiban megtalálhatják a vásárlók az otthoni sütésre kifejlesztett, ízléses csomagolású termékeket Európa-szerte.

Minek köszönheti elfogadottságát? Elsősorban annak, hogy a fogyasztók biztonságos élelmiszernek tartják a Fornetti termékeket. Rendszeres vásárlásukkal ismerik el 7000 üzletben azt, hogy a Fornetti elsődleges szempontja a finom ízek mellett az élelmiszer-biztonság és a minőség garantálása. Ennek része a minőségi alapanyagok beszerzése, a gyártás automatizálása és profizmusa éppúgy, mint a logisztika és a végfelhasználás egységes rendszerének ellenőrzött, folyamatos képzéssel erősített, állandó minőséget biztosító megvalósulása.

A Fornetti figyel a korszerű, egészséges táplálkozás elősegítésére. Magyarországon az ágazatban elsőként cserélte le a hagyományos margarint transz-zsírsavban szegényre, termékeiben friss zöldségeket használ, különböző magvakat, töltelékei természetes alapanyagúak. Az élesztős, illetve élesztő nélküli leveles tésztákból készített „klasszikus” Fornetti termékek mellett egyre nagyobb vásárlói igényt elégítenek ki a kovászolásos technológiával, vagyis hagyományosan készített pékáruk is.

A Fornetti Franchise a gazdasági válságra válaszul az üzletek teljes megújítását célozta meg, ami kiterjed az arculatváltásra, a modern technológiai eszközök telepítésére, a szigorú bolti technológiára és a berendezések cseréjére is. Ebben segít a franchise-partnereknek az üzlet megtervezésétől saját gyártású bútorok és technológiai eszközök biztosításán át az üzlet dolgozóinak betanításáig és folyamatos továbbképzéséig. Mára Magyarországon megújult üzletek, folyamatosan megújuló termékkínálattal várják a frissen sütött Fornetti termékek fogyasztóit.

Véleményvezér

Drámai fordulat az ukrajnai háborúban

Drámai fordulat az ukrajnai háborúban 

Az ukrajnai háború versenyfutás az idővel.
Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát

Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát 

A lengyel valuta árfolyama fenn, a magyar lenn.
Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt

Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt 

Ez a harc lesz a végső?
A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik

A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik 

Nem tűnik túl átgondoltnak a mini-Dubaj projekt.
A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott

A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott 

Bindzsisztán működik, ahogy kell.
Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo