A Fornetti brand nemcsak Magyarországon bizonyított, hanem Európa több országában, sőt Kanadában, Egyiptomban és Oroszországban is jelen van, megmutatva, hogy olyan termék, amely exportképes is. A nemzetközi franchise-hálózatban jelen lévő termékei mellett több áruházlánc fagyasztópultjaiban megtalálhatják a vásárlók az otthoni sütésre kifejlesztett, ízléses csomagolású termékeket Európa-szerte.
Minek köszönheti elfogadottságát? Elsősorban annak, hogy a fogyasztók biztonságos élelmiszernek tartják a Fornetti termékeket. Rendszeres vásárlásukkal ismerik el 7000 üzletben azt, hogy a Fornetti elsődleges szempontja a finom ízek mellett az élelmiszer-biztonság és a minőség garantálása. Ennek része a minőségi alapanyagok beszerzése, a gyártás automatizálása és profizmusa éppúgy, mint a logisztika és a végfelhasználás egységes rendszerének ellenőrzött, folyamatos képzéssel erősített, állandó minőséget biztosító megvalósulása.
A Fornetti figyel a korszerű, egészséges táplálkozás elősegítésére. Magyarországon az ágazatban elsőként cserélte le a hagyományos margarint transz-zsírsavban szegényre, termékeiben friss zöldségeket használ, különböző magvakat, töltelékei természetes alapanyagúak. Az élesztős, illetve élesztő nélküli leveles tésztákból készített „klasszikus” Fornetti termékek mellett egyre nagyobb vásárlói igényt elégítenek ki a kovászolásos technológiával, vagyis hagyományosan készített pékáruk is.
A Fornetti Franchise a gazdasági válságra válaszul az üzletek teljes megújítását célozta meg, ami kiterjed az arculatváltásra, a modern technológiai eszközök telepítésére, a szigorú bolti technológiára és a berendezések cseréjére is. Ebben segít a franchise-partnereknek az üzlet megtervezésétől saját gyártású bútorok és technológiai eszközök biztosításán át az üzlet dolgozóinak betanításáig és folyamatos továbbképzéséig. Mára Magyarországon megújult üzletek, folyamatosan megújuló termékkínálattal várják a frissen sütött Fornetti termékek fogyasztóit.