Belföldi turisztikai kiállítás és szállásbörze nyílik szeptember 14-én. A WestEnd bevásárlóközpontban, a Millennium tetőkertben 2500 négyzetméteren a belföldi turisztikai piac szereplői mutatják be kínálatukat. A "Főszezon" című, első belföldi turisztikai vásár szorosan kapcsolódik az Itthon otthon van című lapcsaládhoz, hiszen a kiállítás rendezője azonos a kiadóval, a G-mentor Kft.-vel. Galisz Tamás, a kiadó vezetője a rendezvényt beharangozva azt hangsúlyozta, hogy ma már helye van a magyar kiállítási piacon önállóan is megjelentetni a belföldi turizmus kínálatát.
A belföldi turizmus minden eddiginél nagyobb ütemben fejlődik, a hazai lakosság ma már igényes és fizetőképes vendégkört jelent. Ehhez az utóbbi években sikeresen felzárkóztak a hazai szolgáltatók, egyre több az olyan magas színvonalú vendéglátóhely, hotel, panzió, étterem, amely elsősorban a belföldi vendégekre számít.
A "Főszezon" kiállítás és szállásbörze nem véletlenül választották helyszínül a budapestiek talán a leglátogatottabb bevásárlóközpontját, amelyet - a Nyugati pályaudvar közelsége miatt - vidékiek, a főváros környékére naponta ingázók is nagy számban felkeresnek. Az első "Főszezon" mintegy kétszáz kiállítója felvonultatja az úgynevezett bakancsos turizmustól a különböző kulturális és szórakoztató programokon át az aktív szabadidő eltöltés, a sportolás lehetőségeit, valamint a legváltozatosabb igényeket kielégítő szállás- és vendéglátóhelyeket. Galisz Tamás tájékoztatatásából kitűnik, a szeptember 16-ig nyitva tartó kiállítás résztvevői a helyszínen számos akcióval, különböző kedvezményekkel csábítják majd a belföldi utazókat.