Újra régi fényben a BNV

A tervezett átadás előtt egy évvel, már az idén szeptemberben fogadja a kiállítókat a 22 millió eurós beruházás nyomán megújult Hungexpo Budapesti Vásárközpont - közölte hírlevelében a kiállításszervező társaság.

A Hungexpo Vásár és Reklám Zrt. vevője, a francia GL Events a 2005-ben kötött privatizációs szerződésében vállalt 20 millió eurós, azaz mintegy 5 milliárd forintos fejlesztést a Budapesti Vásárközpontban. A befektető vállalta, hogy a cégvásárlást követő öt évben 5 milliárd forint értékű beruházást hajt végre a vásárváros területén, míg a második ötéves időszakban újabb 2,5 milliárd forintot fordít fejlesztésre.

A 20 millió euró fejlesztés része az új, G-pavilon megépítése, amelynek alapkövét 2007. áprilisában tették le. Az új épület az árubemutatókon kívül, akár 2-3 ezer embert befogadó rendezvények lebonyolítására is alkalmas lesz.

A beruházás további részeként 2008-ban elkészültek a keleti és a nyugati beléptető csarnokok, a pavilonokat összekötő fedett átjárók. A fejlesztésekkel a korábban rendelkezésre álló 40 ezer négyzetméteres fedett kiállítási terület 50 ezerre bővült a Budapesti Vásárközpontban.

A szervezők tájékoztatása szerint az idén a 112. Budapesti Nemzetközi Vásár korábbiaknál rövidebb, ötnapos nyitva tartással várja az érdeklődőket szeptember 10. és 14. között.

A 112. Budapesti Nemzetközi Vásár kínálatának fő területe lesz a bútor, a gyerekvilág, a gasztronómia, az egészséges életmód, a könyv és kultúra, a ház és kert, a divat és stílus, valamint a nemzetek exkluzív termékbemutatója.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo