Új nevet kapott a Hitelgarancia Zrt.

Az elmúlt három év stratégiáját és lendületes növekedését jeleníti meg a Hitelgarancia Zrt. névváltása, amit a pénteki közgyűlésen hagytak jóvá a tulajdonosok. A cég az elmúlt egy évben következetesen Garantiqa néven jelent meg új termékeivel a piacon, és ezt a nevet most fölvette a társaság is. A következő években a cég a termékkínálat növelésével és új lehetőségek feltárásával reagál az éleződő piaci versenyre.

Garantiqa Hitelgarancia Zrt. néven új arculattal folytatja tevékenységét a Hitelgarancia Zrt. - derült ki ma a cég éves rendes közgyűlésén. "A névmódosítás a dinamikus hozzáállást tükröző arculatra hívja fel a figyelmet" - nyilatkozta dr. Radnai György vezérigazgató a közgyűlését követően. Az arculatváltást tudatos felkészülés előzte meg, a társaság rendkívül sikeres új garancia termékei már 2007 eleje óta a Garantiqa brand ernyője alatt kerültek piacra, így egyre többen azonosítják a társaságot ezzel a névvel.

Elsősorban a Garantiqa termékeknek köszönhetően a társaság az elmúlt években 30 százalékot meghaladó garanciavállalási növekedést realizált, vagyis lényegesen gyorsabban bővült, mint a KKV hitelek piaca. Mindez a 2005-ben megkezdődött dinamizálás eredménye. A társaság élére akkor kinevezett Radnai György vezetése alatt a társaság lendületes termékfejlesztésbe kezdett, az önkormányzatokkal bővítette ügyfélkörét, és növelte kockázatviselési hajlandóságát.

A cég nyitott a faktoring és lízing ügyletek felé, sorra dolgozott ki a bankokkal közösen speciális, KKV-knak szóló garantált hitelkonstrukciókat, megjelent pályázati garancia termékével az EU-s támogatások piacán, legutóbb pedig tető alá hozta az első portfolió garancia szerződést a UniCredit Bankkal. A társaság a Bázel II. életbe lépésével szigorodó kockázatkezelési környezetben is megalapozta a jövőjét, amikor a bankokkal azonos kockázat kezelési gyakorlatot folytató cégnek ismerte el a PSZÁF. Az ekvivalencia tanúsítvány birtokában ugyanis a bankoknak sokkal kisebb kockázati szorzóval kell figyelembe venniük a tartalékképzés során a Garantiqa kezességével garantált hiteleket.

A jól bevált módszerek mellett a 2008-11-es időszakban az újabb irányok megtalálására és kiaknázása lesz a fő irány. Az elmúlt hetek híradásai azt mutatják, hogy a Garantiqa új piacokra is betör: az EIB-vel közösen tervezett JESSICA Alap üzemeltetése alapkezelői tevékenységet is feltételez a társaság részéről. Emellett megnő a kommunikáció szerepe a társaság életében. Király Zsolt a társaság marketing igazgatója szerint ez nemcsak a cég új nevének elismertetését alapozza meg, de arra is reflektál, hogy a piacon több új garantőr intézmény is megjelent, és az eddig csak a bankokkal kapcsolatban álló társaság a Garantiqa pályázati garancia termékével immár közvetlenül a vállalkozásokat célozza meg.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo