Tisztességtelen kattintások kizárva!

Új elszámolási rendszert vezetett be a Depo.hu portál. A korábbi átalánydíjas elszámolás helyett az online piactérben jelen lévő partnerek mostantól a tényleges érdeklődők után, s így tulajdonképpen forgalomarányosan fizetnek, ami újabb lökést adhat a piactér bővülésének.

Az új elszámolás alapja a tényleges érdeklődés, vagyis az a momentum, amikor a látogató a termékek válogatását követően az online megrendelésre, vagy a kiválasztott forgalmazó elérhetőségeit tartalmazó információs oldalra kattint. "Egy ilyen megkeresés - az adott termék jellegétől függően - maximum 20 forintjába kerül a kereskedőnek, ami tekintetbe véve azt, hogy ez a kattintás gyakorlatilag a vásárlás kezdetét jelenti, rendkívül költséghatékonynak mondható" - mondja Szabari László.

Mivel bizonyos termékkategóriák esetén rendkívül nagy a kínálat, így a kereskedők számára az elszámolási rendszer lehetőséget biztosít ajánlatuk előnyösebb helyen történő megjelenítésére is. "Az egyazon termékhez kötődő kereskedői ajánlatokat a Depo.hu véletlenszerű sorrendben listázza. Azok a kereskedők, akik az online licitálás keretében hajlandóak magasabb átkattintási árat fizetni, az adott termékhez kapcsolódó kínálati lista első három helyén - eltérő színezéssel - kerülnek kiemelésre" - mondta Szabari László.

Tisztességtelen kattintások kizárva

A szakember szerint az új megoldás a kereskedők számára sokkal egyértelműbb, hiszen gyakorlatilag a generált forgalommal arányosak marketingköltéseik. "Nem csak a kereskedők, de a Depo.hu-t használó látogatóink is profitálnak mindebből. Az új elszámolási rendszer ugyanis a kereskedőket termékkínálatuk folyamatos karbantartására készteti, így mindig a ténylegesen kapható termékek jelennek meg a Depo.hu kínálatában, és eltűnnek a már kifutott, nem kapható szériák" - tette hozzá Szabari.

Az új elszámolási rendszer fejlesztése során fontos szempont volt, hogy kiszűrje a tisztességtelen kattintásokat is. "Az itt alkalmazott megoldás nem új fejlesztés, hanem egy már bevált szűrőtechnológia implementációja, amit a Depo.hu a piacteret üzemeltető Hírek Média másik szolgáltatásától, a CTnetwork szöveges hirdetési hálózattól kapott meg, ahol már több éve sikeresen szűri az illegális kattintásokat" - mondta Szabari László. A szakember hozzátette, az új rendszert összességében kedvezően fogadták a kereskedők, az eredmény alapú elszámolás pedig azon partnerek számára is vonzóvá teszi a Depo.hu-n való jelenlétet, akik korábban éppen a fix havi költség miatt nem próbálták ki az online piacteret.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo