Tisztességtelen kattintások kizárva!

Új elszámolási rendszert vezetett be a Depo.hu portál. A korábbi átalánydíjas elszámolás helyett az online piactérben jelen lévő partnerek mostantól a tényleges érdeklődők után, s így tulajdonképpen forgalomarányosan fizetnek, ami újabb lökést adhat a piactér bővülésének.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az új elszámolás alapja a tényleges érdeklődés, vagyis az a momentum, amikor a látogató a termékek válogatását követően az online megrendelésre, vagy a kiválasztott forgalmazó elérhetőségeit tartalmazó információs oldalra kattint. "Egy ilyen megkeresés - az adott termék jellegétől függően - maximum 20 forintjába kerül a kereskedőnek, ami tekintetbe véve azt, hogy ez a kattintás gyakorlatilag a vásárlás kezdetét jelenti, rendkívül költséghatékonynak mondható" - mondja Szabari László.

Mivel bizonyos termékkategóriák esetén rendkívül nagy a kínálat, így a kereskedők számára az elszámolási rendszer lehetőséget biztosít ajánlatuk előnyösebb helyen történő megjelenítésére is. "Az egyazon termékhez kötődő kereskedői ajánlatokat a Depo.hu véletlenszerű sorrendben listázza. Azok a kereskedők, akik az online licitálás keretében hajlandóak magasabb átkattintási árat fizetni, az adott termékhez kapcsolódó kínálati lista első három helyén - eltérő színezéssel - kerülnek kiemelésre" - mondta Szabari László.

Tisztességtelen kattintások kizárva

A szakember szerint az új megoldás a kereskedők számára sokkal egyértelműbb, hiszen gyakorlatilag a generált forgalommal arányosak marketingköltéseik. "Nem csak a kereskedők, de a Depo.hu-t használó látogatóink is profitálnak mindebből. Az új elszámolási rendszer ugyanis a kereskedőket termékkínálatuk folyamatos karbantartására készteti, így mindig a ténylegesen kapható termékek jelennek meg a Depo.hu kínálatában, és eltűnnek a már kifutott, nem kapható szériák" - tette hozzá Szabari.

Az új elszámolási rendszer fejlesztése során fontos szempont volt, hogy kiszűrje a tisztességtelen kattintásokat is. "Az itt alkalmazott megoldás nem új fejlesztés, hanem egy már bevált szűrőtechnológia implementációja, amit a Depo.hu a piacteret üzemeltető Hírek Média másik szolgáltatásától, a CTnetwork szöveges hirdetési hálózattól kapott meg, ahol már több éve sikeresen szűri az illegális kattintásokat" - mondta Szabari László. A szakember hozzátette, az új rendszert összességében kedvezően fogadták a kereskedők, az eredmény alapú elszámolás pedig azon partnerek számára is vonzóvá teszi a Depo.hu-n való jelenlétet, akik korábban éppen a fix havi költség miatt nem próbálták ki az online piacteret.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo