Tisztességtelen kattintások kizárva!

Új elszámolási rendszert vezetett be a Depo.hu portál. A korábbi átalánydíjas elszámolás helyett az online piactérben jelen lévő partnerek mostantól a tényleges érdeklődők után, s így tulajdonképpen forgalomarányosan fizetnek, ami újabb lökést adhat a piactér bővülésének.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az új elszámolás alapja a tényleges érdeklődés, vagyis az a momentum, amikor a látogató a termékek válogatását követően az online megrendelésre, vagy a kiválasztott forgalmazó elérhetőségeit tartalmazó információs oldalra kattint. "Egy ilyen megkeresés - az adott termék jellegétől függően - maximum 20 forintjába kerül a kereskedőnek, ami tekintetbe véve azt, hogy ez a kattintás gyakorlatilag a vásárlás kezdetét jelenti, rendkívül költséghatékonynak mondható" - mondja Szabari László.

Mivel bizonyos termékkategóriák esetén rendkívül nagy a kínálat, így a kereskedők számára az elszámolási rendszer lehetőséget biztosít ajánlatuk előnyösebb helyen történő megjelenítésére is. "Az egyazon termékhez kötődő kereskedői ajánlatokat a Depo.hu véletlenszerű sorrendben listázza. Azok a kereskedők, akik az online licitálás keretében hajlandóak magasabb átkattintási árat fizetni, az adott termékhez kapcsolódó kínálati lista első három helyén - eltérő színezéssel - kerülnek kiemelésre" - mondta Szabari László.

Tisztességtelen kattintások kizárva

A szakember szerint az új megoldás a kereskedők számára sokkal egyértelműbb, hiszen gyakorlatilag a generált forgalommal arányosak marketingköltéseik. "Nem csak a kereskedők, de a Depo.hu-t használó látogatóink is profitálnak mindebből. Az új elszámolási rendszer ugyanis a kereskedőket termékkínálatuk folyamatos karbantartására készteti, így mindig a ténylegesen kapható termékek jelennek meg a Depo.hu kínálatában, és eltűnnek a már kifutott, nem kapható szériák" - tette hozzá Szabari.

Az új elszámolási rendszer fejlesztése során fontos szempont volt, hogy kiszűrje a tisztességtelen kattintásokat is. "Az itt alkalmazott megoldás nem új fejlesztés, hanem egy már bevált szűrőtechnológia implementációja, amit a Depo.hu a piacteret üzemeltető Hírek Média másik szolgáltatásától, a CTnetwork szöveges hirdetési hálózattól kapott meg, ahol már több éve sikeresen szűri az illegális kattintásokat" - mondta Szabari László. A szakember hozzátette, az új rendszert összességében kedvezően fogadták a kereskedők, az eredmény alapú elszámolás pedig azon partnerek számára is vonzóvá teszi a Depo.hu-n való jelenlétet, akik korábban éppen a fix havi költség miatt nem próbálták ki az online piacteret.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo