A Borsodi Sörgyár ZRt. a 2006. évben 2,3 millió hektoliter sört értékesített, árbevétele pedig elérte a 44,3 milliárd forintot. A tavalyi évben a vállalat megőrizte piacvezető pozícióját, a legnagyobb mennyiségben értékesített sör ebben az évben is a "Borsodi" volt. A prémium termékek között a Beck's értékesítése 48 %-kal nőtt, miközben az eladások a kategóriában 1%-kal csökkentek. Mindezen sikerek mellett a Borsodi Sörgyár ZRt. adózott eredménye 2006-ban alacsonyabb volt, mint az előző évben, amely a rendkívüli költségnövekedésnek, a nagyon erős piaci árversenynek, illetve a malátagyár visszavásárlása okozta többlet költségeknek köszönhető. Az idei tervek között szerepel a következetes márkaépítés további folytatása, amelynek egyik meghatározó eleme a megújuló "Borsodi" sörcsalád, illetve a nemzetközi márkák, a Stella Artois és a Beck's további erősítése.
Sörremények
Családias márkaépítést tervez erre az évre is a Borsodi Sörgyár ZRt., melynek az árbevétele tavaly elérte a 44,3 milliárd forintot.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.