„A gazdasági válság, a változó szabályozási környezet állandó kihívások elé állítja a cégvezetőket, HR igazgatókat. Ezen változások a hazai vállalati szektort sem hagyták érintetlenül, így muszáj rugalmasan tervezniük, ami nyomon követhető a hazai a foglalkoztatottsági mutatók változásán. Éppen ezért ma már a cégvezetők egy munkaerő-kölcsönző és -közvető cégtől elsősorban hatékonyságot és gyorsaságot várnak" -mondta el Vég Ottó az Adecco Magyarorszag ügyvezető igazgatója. (A rugalmas munkaerő biztosítására adna lehetőséget a munkaerőkölcsönzés, de a magyar cégek nem kedvelik ezt a lehetőséget.)
Ezért, elsősorban banki, ügyfélszolgálati, de akár jól felkészült asszisztensi vagy recepciós munkakörök betöltetésében segít az Adecco új üzletága. A professzionális HR-szolgáltató új üzletága kizárólag irodai alkalmazottakra fókuszál, beosztotti vagy vezetői munkakörbe keres munkaerőt vagy szakirányú végzettségű alkalmazottat. A speciális toborzói szaktudást igénylő iroda felállítását az indokolta, hogy mindazon jelölt-keresési és felvételiztetési tudást, tapasztalatot, amelyet az anyavállalat ezen a területen felhalmozott, azt kiemelten egy üzletág fogja össze.
Az új Office iroda munkatársaihoz jelenleg a legtöbb megkeresés ügyfélszolgálati munkatársra, adatrögzítésre, call centeres, és recepciós pozícióra érkezik, de ugyanúgy állandó a kereslet megbízható vezetői asszisztensre, könyvelőre vagy logisztikus és értékesítő kollégára is. (Egy felmérés szerint a bankszektorbeli álláshirdetések a legnépszerűbbek az álláskeresők körében: átlagosan 53-an küldik el jelentkezésüket egy meghirdetett betöltendő pozícióra. A képzeletbeli dobogó második fokán a segédmunkák állnak (51 fő), míg a 3. helyen a HR területen, valamint a marketing, reklám, pr területen meghirdetett állások találhatók átlagosan 50 jelentkezővel.) A megfelelő jelöltek egy olyan Office adatbázisba kerülnek be, melyen keresztül a későbbiekben a minőségi, letesztelt munkavállalók életútja is követhető, amely a tapasztalatok szerint esetenként akár 90 százalékos megfelelési arányt is lehetővé tesz a megbízó felé.
Az újonnan létrejött Adecco Office iroda adatbázisába bekerülő jelölteknek éppen ezért folyamatos munkalehetőséget kívánunk biztosítani oly módon, hogy a megnövekedett munkáltatói igényeknek folyamatos képzésekkel és szaktanácsadással tegyünk eleget. Tapasztalt, szakképzett tanácsadóink és országos hálózatunk révén nagy létszámban és gyorsan közvetíthetünk tapasztalt munkaerőt, levéve a teljes kereséssel, felvételiztetéssel kapcsolatos összes teendőt a megbízó válláról - tette hozzá Vég Ottó.