A nemzetközi Sixt autókölcsönző hálózat magyar tagja a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr-ügynökséget bízta meg a cég online kommunikációs feladatainak ellátásával. A keresőmarketingre nagy hangsúlyt fektető együttműködés célja a Sixt Magyarország potenciális magyar és külföldi ügyfeleinek hatékonyabb internetes megszólítása. A Sixt rent a car - Wallis Autókölcsönző Kft. 1999 óta meghatározó szereplője a magyar gépjármű-kölcsönző piacnak. A német márka franchise partnereként a cég folyamatosan szigorú elvárásoknak felel meg annak érdekében, hogy ugyanolyan magas színvonalú szolgáltatást biztosítson ügyfelei számára, mint a világ bármely más pontján működő Sixt autókölcsönző, amely ma már 250 kiváló minőségű autóból álló gépjárműparkkal rendelkezik, és a személygépkocsi bérbeadásán túl, haszongépjármű kölcsönző szolgáltatást is biztosít ügyfelei számára. A Sixt ezen kívül - rent a car szolgáltatását kiegészítve - a napokban vezeti be "Lease a car" tartósbérleti szolgáltatását, amelyet a kedvező költségmutatók miatt egyre több hazai gazdasági társaság részesít előnyben.
Online partner lett a Sakkom
Az online kommunikációs feladatok ellátásával a Sixt autókölcsönző a Sakkom Interaktív céget bízta meg. Elindítják a "Lease a car" szolgáltatást is.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.