A nemzetközi Sixt autókölcsönző hálózat magyar tagja a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr-ügynökséget bízta meg a cég online kommunikációs feladatainak ellátásával. A keresőmarketingre nagy hangsúlyt fektető együttműködés célja a Sixt Magyarország potenciális magyar és külföldi ügyfeleinek hatékonyabb internetes megszólítása. A Sixt rent a car - Wallis Autókölcsönző Kft. 1999 óta meghatározó szereplője a magyar gépjármű-kölcsönző piacnak. A német márka franchise partnereként a cég folyamatosan szigorú elvárásoknak felel meg annak érdekében, hogy ugyanolyan magas színvonalú szolgáltatást biztosítson ügyfelei számára, mint a világ bármely más pontján működő Sixt autókölcsönző, amely ma már 250 kiváló minőségű autóból álló gépjárműparkkal rendelkezik, és a személygépkocsi bérbeadásán túl, haszongépjármű kölcsönző szolgáltatást is biztosít ügyfelei számára. A Sixt ezen kívül - rent a car szolgáltatását kiegészítve - a napokban vezeti be "Lease a car" tartósbérleti szolgáltatását, amelyet a kedvező költségmutatók miatt egyre több hazai gazdasági társaság részesít előnyben.
Online partner lett a Sakkom
Az online kommunikációs feladatok ellátásával a Sixt autókölcsönző a Sakkom Interaktív céget bízta meg. Elindítják a "Lease a car" szolgáltatást is.
Véleményvezér
Magyarországon emelkedtek a legnagyobbat az ipari termelői árak, miközben a kormány szerint mi kapjuk a legolcsóbban az energiát az oroszoktól
Sok az ellentmondás a kormány által mondottakban.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás
A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság
Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon
A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.