Nem kelendőek a Playboy-nyuszik?

Nem voltak elégségesek a nyereséges gazdálkodáshoz az Egyesült Államokban a Playboy reklám- és hirdetési bevételei: az idei első negyedévről 3,1 millió dolláros veszteséget jelentett szerdán a kiadóvállalat, a Playboy Enterprises Inc. A tavalyi első negyedévben másfél millió dolláros adózott eredménye volt a cégnek.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 Bevételei 8 százalékkal csökkentek, 78 és fél millió dollárra, elmaradva az elemzők várta 85,4 millió dollártól is. Az Egyesült Államokon kívül jobb volt a helyzet, de az eladott példányszám külföldön is kissé csökkent.

A Playboy-televízió odahaza az Egyesült Államokban 16,5 millió dollárt tett a bevételhez, de a tavalyi első negyedévitől ez is elmaradt, 16 százalékkal. A névadó magazin kiadásából származó bevétel 14 százalékkal csökkent, részben a hirdetési bevételek, részben a lapeladások visszaesése miatt. A mostani negyedévben 5 százalékkal csökkentik a hirdetési felületet a Playboy magazinban az Egyesült Államokban a tavalyi második negyedhez képest. A Playboy vállalat számára a jó üzletet az elmúlt években elsősorban a Playboy kiadásának licensze jelentette, az idei első negyedévben ez a bevétel még 5 százalékkal nőtt; márkázott fogyasztási cikkekből a bevétel 10 százalékkal gyarapodott.

Christie Hefner, a vállalkozás vezetője a számokat kommentálva kijelentette: "kiadói és amerikai szórakoztatóipari tevékenységünknek változatlanul szembe kell néznie a fogyasztók médiahasználatában mutatkozó példátlan változással". Arra célzott, hogy az emberek inkább az interneten "szórakoznak" olyasmivel, amit az Playboy kínál, és méghozzá többnyire ingyen.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo