Bevételei 8 százalékkal csökkentek, 78 és fél millió dollárra, elmaradva az elemzők várta 85,4 millió dollártól is. Az Egyesült Államokon kívül jobb volt a helyzet, de az eladott példányszám külföldön is kissé csökkent.
A Playboy-televízió odahaza az Egyesült Államokban 16,5 millió dollárt tett a bevételhez, de a tavalyi első negyedévitől ez is elmaradt, 16 százalékkal. A névadó magazin kiadásából származó bevétel 14 százalékkal csökkent, részben a hirdetési bevételek, részben a lapeladások visszaesése miatt. A mostani negyedévben 5 százalékkal csökkentik a hirdetési felületet a Playboy magazinban az Egyesült Államokban a tavalyi második negyedhez képest. A Playboy vállalat számára a jó üzletet az elmúlt években elsősorban a Playboy kiadásának licensze jelentette, az idei első negyedévben ez a bevétel még 5 százalékkal nőtt; márkázott fogyasztási cikkekből a bevétel 10 százalékkal gyarapodott.
Christie Hefner, a vállalkozás vezetője a számokat kommentálva kijelentette: "kiadói és amerikai szórakoztatóipari tevékenységünknek változatlanul szembe kell néznie a fogyasztók médiahasználatában mutatkozó példátlan változással". Arra célzott, hogy az emberek inkább az interneten "szórakoznak" olyasmivel, amit az Playboy kínál, és méghozzá többnyire ingyen.