Megszűnik a T-Online

A Magyar Telekom ügyfelei márkaváltás után T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető szolgáltatásokat.

A legforróbb, legaktuálisabb téma az üzleti életben!
Fenntarthatóság 2024 – ESG: a szabályozási kihívástól az üzleti lehetőségig

Jöjjön el és hallgassa meg a legjobb szakértőket,
ismerje meg a vállalatok és a pénzügyi szektor legjobb gyakorlatait!

2024. október 1. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Telekom megújítja márkastruktúráját, ennek részeként 2008 őszén bevezeti a T-Home márkát, amely a T-Com, a T-Online és a T-Kábel neveket váltja fel - közölte a társaság csütörtökön. A közlemény szerint a márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom idei gazdálkodására és nem jár a márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imázs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját. (Július elejétől átfogó információbázis jelenik meg az interneten a teljes hazai mobil-, vezetékes telefon-, televízió-, és internetszolgáltatói kínálatról. )

A társaság szerint a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul. A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piaci pozícióját. A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás után T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat.

Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, a T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat. A közlés szerint a Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit.

Véleményvezér

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott 

Orbán Balázs méretes ostobaságot mondott, de nem csak egyet.
1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók

1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók 

Nincs jobb egy finom fagyinál horroráron közpénzből.
Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt

Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt 

A lopás mértéke akkora, hogy abból számos közszolgáltatást rendbe lehetne hozni.
Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát

Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát 

A nagyvárosok túlszabályozottsága gátolja a fejlődést.
Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka

Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka 

Az atomlobbi nem örül a lehetőségnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo