Megszűnik a T-Online

A Magyar Telekom ügyfelei márkaváltás után T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető szolgáltatásokat.

A Magyar Telekom megújítja márkastruktúráját, ennek részeként 2008 őszén bevezeti a T-Home márkát, amely a T-Com, a T-Online és a T-Kábel neveket váltja fel - közölte a társaság csütörtökön. A közlemény szerint a márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom idei gazdálkodására és nem jár a márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imázs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját. (Július elejétől átfogó információbázis jelenik meg az interneten a teljes hazai mobil-, vezetékes telefon-, televízió-, és internetszolgáltatói kínálatról. )

A társaság szerint a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul. A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piaci pozícióját. A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás után T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat.

Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, a T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat. A közlés szerint a Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo