Az online becsekkolás csak egy a sok megoldás közül, amivel az utasok egyre inkább maguk oszthatják be idejüket a repülőtéren: "Hat darab önkiszolgáló utaskezelési pultot helyeztünk el Ferihegyen, illetve a jegyrendeléseket is már több éve online lehet intézni. A következő egy év során pedig az online check-in szolgáltatásunkat a világ bármelyik repteréről elérhetővé tesszük, ahol erre a technikai lehetőségek adottak" - hoz konkrét példákat a Malév vezérigazgatója.
Egyre több légitársaságnál számít elvárt szolgáltatásnak az online check-in, miközben nem csak az alkalmazottak létszámát képesek ezáltal optimalizálni, de a reptéreken szokásos zsúfoltságot is csökkentik. A 2008-as Airline IT Trends Survey szerint, mely a légiközlekedési ipar jelenlegi és jövőbeli IT helyzetét vizsgálja- a jövőben várhatóan a légitársaságok 92%-a fogja az online check-in technológiát bevezetni.
Megszűnik a sorbanállás és idegeskedés
Mostantól akár otthonról is becsekkolhatunk a Malévnál bevezetett online check-in szolgáltatásnak köszönhetően. A repüléstechnikai IT-ra specializálódott SITA technológiájára épülő új megoldás segítségével a Malév utasai bárhonnan becsekkolhatnak. Így el lehet kerülni a start előtti kapkodást és a kígyózó reptéri sorokat.
Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje
Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is
Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.

Ez már tényleg ciki, iskolakapu felújításra gyűjtenek adományokat az egyik vidéki nagyvárosban
Ha van már iskola, kapu is kellene.