Az online becsekkolás csak egy a sok megoldás közül, amivel az utasok egyre inkább maguk oszthatják be idejüket a repülőtéren: "Hat darab önkiszolgáló utaskezelési pultot helyeztünk el Ferihegyen, illetve a jegyrendeléseket is már több éve online lehet intézni. A következő egy év során pedig az online check-in szolgáltatásunkat a világ bármelyik repteréről elérhetővé tesszük, ahol erre a technikai lehetőségek adottak" - hoz konkrét példákat a Malév vezérigazgatója.
Egyre több légitársaságnál számít elvárt szolgáltatásnak az online check-in, miközben nem csak az alkalmazottak létszámát képesek ezáltal optimalizálni, de a reptéreken szokásos zsúfoltságot is csökkentik. A 2008-as Airline IT Trends Survey szerint, mely a légiközlekedési ipar jelenlegi és jövőbeli IT helyzetét vizsgálja- a jövőben várhatóan a légitársaságok 92%-a fogja az online check-in technológiát bevezetni.
Megszűnik a sorbanállás és idegeskedés
Mostantól akár otthonról is becsekkolhatunk a Malévnál bevezetett online check-in szolgáltatásnak köszönhetően. A repüléstechnikai IT-ra specializálódott SITA technológiájára épülő új megoldás segítségével a Malév utasai bárhonnan becsekkolhatnak. Így el lehet kerülni a start előtti kapkodást és a kígyózó reptéri sorokat.
Véleményvezér
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás
A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság
Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon
A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett
Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.