A London Fashion Week hivatalos programjának része a 2014. február 13-23. között zajló International Fashion Showcase, melynek célja a nagy divatmárkák mellett a feltörekvő divatnemzetek pályakezdő tervezőinek bemutatása. A magyar divattervezők olyan országok legtehetségesebb alkotói mellett jelennek meg, mint Argentína, Ausztria, Svájc, vagy Svédország.
A Voyage through Central Europe három ország közös összefogásával jött létre, a Design Terminál, a Balassi Intézet Londoni Magyar Kulturális Központ és nemzetközi szervezőpartnerei, a Czech Fashion Council és a Slovak Fashion Council együttműködésével, hogy segítse a közép-európai régió 14 fiatal tervezőjének nemzetközi divatpiacon való megjelenését. A tervezők kiválasztásában az is fontos szerepet játszott, hogy rendelkezzenek megfelelő gyártókapacitással, mellyel egy esetleges megrendelést is teljesíteni tudnak.
„Ahhoz, hogy egy tervező bekerüljön a divat nemzetközi körforgásába, nem elég a tehetség: saját tőkére, nagy kitartásra és rendkívüli szorgalomra van szükség. Évekig tart, mire a márka stabil nemzetközi vásárlóközönséget gyűjt maga köré, mire megtalálja a számára megfelelő értékesítési csatornákat. A Design Terminál, abban vállal szerepet, hogy a tehetséges tervezőket átsegítse ezen a nehéz időszakon.” – emelte ki Ács Zoltán a projekt vezetője, a Design Terminál üzletfejlesztési programjának vezetője.
„Egy ilyen nagyszabású rendezvényen való megjelenés kiváló lehetőség a szakmai kapcsolatépítésre, illetve megismerkedhetünk olyan befektetőkkel is, akikhez más körülmények között nem lenne lehetőségünk eljutni.” – mondta Kormos Anna Zsófia tervező, a THEFOUR egyik tagja.
A magyar kreatívipar fejlesztéséért felelős Design Terminál szervezésében külföldön eddig Brüsszelben, Bukarestben és Pekingben mutatkoztak be fiatal magyar tervezők.