Az ELO többek közt illesztőfelületet integrált az új programokba az Apple iPhone 3G készülékhez is. Az interfész biztosítja a professzionális "okostelefon" együttműködését az ELO-megoldásokkal. A 7.0 verziók további újdonságai az új Workflow- és műveleti funkciók, valamint az alap-programba integrált kiegészítő modulok.
A gazdaságilag bizonytalan időszakokban különösen döntő szempontnak számítanak a piacon az üzleti folyamatok optimalizálása és a vállalatok versenyre való felkészültsége. Még mindig számos javítanivaló akad a vállalatok részéről az irodai és kereskedői folyamatokban. Ezért különös tekintettel a folyamat optimalizálásra és az információk átláthatóságára, az ELO az új termék verziókat számos új funkcióval és modul bővítéssel látta el.
Az üzleti folyamatok automatikus irányítása és felügyelete
Az új ELO workflow-modul az eddig manuálisan végzett folyamatokat még gyorsabban és egyszerűbben, automatikusan vezéreli. Így tetszőleges számú összetett folyamat átláthatóan megjeleníthető al-workflow-k formájában. Az a lehetőség is adott, hogy minden workflow-elagazásból dinamikusan befolyásolható a workflow lefutása. További figyelmet fordítottak a workflow monitoringra. A javított komponensek különféle lehetőségeket kínálnak a folyamatellenőrzésre, és a kényelmes szűrő- és lista megjelenítések is erősen leegyszerűsítik a kezelést a felhasználó számára.
Bővített kliens és Office integráció
Kiépítették a multi-kliens koncepciót: a felhasználó ezentúl bárhonnan használhatja az ELO funkciókat. Ehhez jelentősen erősítettek a már meglévő integrációkon a Windows Explorer-hez, MS Outlook-hoz és MS Office-hoz.
Végül idén is bemutatkoznak a kiválasztott ELO Business Partnerek speciális, ágazatra szabott ELO megoldásaikkal standunkon: az ACTIWARE, Aviconet, BCIS ITSysteme, busitec, CHIPSIZE, CiBS, Hewlett-Packard, icon, id-netsolutions, informatech, Kofax Deutschland, Kriesten, MODUS Consult, noeske netsolutions, pcm pollmer siemers, Prodatis Consulting és pkn cégek jelezték részvételüket.