Lezárult a kétfordulós tender, amit a Borsodi Sörgyár ZRt. írt ki a Borsodi márkacsalád kreatív feladatainak ellátására. Nyolc ügynökség kapott meghívást a tenderre, a második fordulóba négyen jutottak tovább. Feladatuk a Borsodi 2007-es kommunikációs stratégiájának kialakítása volt. A McCann Erickson pályázatát ítélték a legjobbnak. A 2006 őszén indult tender első fordulójában a meghívott ügynökségeknek egy, a Borsodi Sörgyár másik márkáján szimulált piaci feladatot kellett megoldania. A továbbjutó három ügynökséghez a második fordulóban csatlakozott a Borsodi márka kreatív munkáin eddig dolgozó Young&Rubicam. Feladatuk a Borsodi 2007-es stratégiájának és kommunikációjának kialakítása volt. A Borsodi Sörgyár ZRt. egyéves megbízási szerződéssel a McCann Erickson-t választotta a sörcsalád kreatív ügynökségének.
Kreatív sörverseny
A McCann Erickson - miután bizonyított egy szimulált feladat megoldásával - nyerte el a jogot ahhoz, hogy ellássa a Borsodi márkacsalád kreatív feladatait.
Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?
Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. június 11. 15:30
Véleményvezér

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket
Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje
Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.