Lezárult a kétfordulós tender, amit a Borsodi Sörgyár ZRt. írt ki a Borsodi márkacsalád kreatív feladatainak ellátására. Nyolc ügynökség kapott meghívást a tenderre, a második fordulóba négyen jutottak tovább. Feladatuk a Borsodi 2007-es kommunikációs stratégiájának kialakítása volt. A McCann Erickson pályázatát ítélték a legjobbnak. A 2006 őszén indult tender első fordulójában a meghívott ügynökségeknek egy, a Borsodi Sörgyár másik márkáján szimulált piaci feladatot kellett megoldania. A továbbjutó három ügynökséghez a második fordulóban csatlakozott a Borsodi márka kreatív munkáin eddig dolgozó Young&Rubicam. Feladatuk a Borsodi 2007-es stratégiájának és kommunikációjának kialakítása volt. A Borsodi Sörgyár ZRt. egyéves megbízási szerződéssel a McCann Erickson-t választotta a sörcsalád kreatív ügynökségének.
Kreatív sörverseny
A McCann Erickson - miután bizonyított egy szimulált feladat megoldásával - nyerte el a jogot ahhoz, hogy ellássa a Borsodi márkacsalád kreatív feladatait.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.