Lezárult a kétfordulós tender, amit a Borsodi Sörgyár ZRt. írt ki a Borsodi márkacsalád kreatív feladatainak ellátására. Nyolc ügynökség kapott meghívást a tenderre, a második fordulóba négyen jutottak tovább. Feladatuk a Borsodi 2007-es kommunikációs stratégiájának kialakítása volt. A McCann Erickson pályázatát ítélték a legjobbnak. A 2006 őszén indult tender első fordulójában a meghívott ügynökségeknek egy, a Borsodi Sörgyár másik márkáján szimulált piaci feladatot kellett megoldania. A továbbjutó három ügynökséghez a második fordulóban csatlakozott a Borsodi márka kreatív munkáin eddig dolgozó Young&Rubicam. Feladatuk a Borsodi 2007-es stratégiájának és kommunikációjának kialakítása volt. A Borsodi Sörgyár ZRt. egyéves megbízási szerződéssel a McCann Erickson-t választotta a sörcsalád kreatív ügynökségének.
Kreatív sörverseny
A McCann Erickson - miután bizonyított egy szimulált feladat megoldásával - nyerte el a jogot ahhoz, hogy ellássa a Borsodi márkacsalád kreatív feladatait.
Véleményvezér
Elszabadultak a Magyar Posta árai
Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak
Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t
Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort
Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk
Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?
Napi 2,5 millió forintért nyaral Robert Fico szlovák kormányfő
Élni tudni kell.