Kreatív sörverseny

A McCann Erickson - miután bizonyított egy szimulált feladat megoldásával - nyerte el a jogot ahhoz, hogy ellássa a Borsodi márkacsalád kreatív feladatait.

Lezárult a kétfordulós tender, amit a Borsodi Sörgyár ZRt. írt ki a Borsodi márkacsalád kreatív feladatainak ellátására. Nyolc ügynökség kapott meghívást a tenderre, a második fordulóba négyen jutottak tovább. Feladatuk a Borsodi 2007-es kommunikációs stratégiájának kialakítása volt. A McCann Erickson pályázatát ítélték a legjobbnak. A 2006 őszén indult tender első fordulójában a meghívott ügynökségeknek egy, a Borsodi Sörgyár másik márkáján szimulált piaci feladatot kellett megoldania. A továbbjutó három ügynökséghez a második fordulóban csatlakozott a Borsodi márka kreatív munkáin eddig dolgozó Young&Rubicam. Feladatuk a Borsodi 2007-es stratégiájának és kommunikációjának kialakítása volt. A Borsodi Sörgyár ZRt. egyéves megbízási szerződéssel a McCann Erickson-t választotta a sörcsalád kreatív ügynökségének.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo