A NEXON bevételei 2007-ben 12 százalékkal emelkedtek. A humáninformatikai vállalkozás 2,6 milliárd forintos forgalmának csaknem fele a nexONBÉR bérügyviteli rendszer értékesítéséből származott, melyet többek között olyan új ügyfelek vásároltak meg, mint a Hankook, a Sykes Central Europe, az ITL Group, a Művészetek Palotája, a Zrínyi Nyomda, a BricoStore Hungária, az Athlon Pénzügyi Zrt., valamint a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Emellett a vállalat humánerőforrás-menedzsment, valamint beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszereinek értékesítéséből, továbbá bérszámfejtés outsourcing és oktatási üzletágainak bevételéből közel másfél milliárd forintot könyvelhetett el.
A tavalyi évben változtak a magyar vállalatoknak a humáninformatikai megoldásokkal szemben támasztott igényei. "Tapasztalataink szerint egyre inkább jellemző, hogy a nagyobb vállalatok nem csupán egyetlen részfeladatot lefedő szoftvert, hanem komplex, integrált HR rendszert keresnek - mondta Syrjanen-Barkóczy Eleonóra, a vállalat stratégiai és kereskedelmi igazgatója. - A HR szoftverek már nem csupán a toborzást és kiválasztást, a személyügyi és munkaidő nyilvántartást szolgálják, hanem megoldást nyújtanak a karrier- és utódlástervezésre, a kompetenciák értékelésére, a kompetenciadeficit megállapítására, valamint a teljesítmény menedzselésére is.
A korábbi évek trendjének megfelelően tavaly tovább erősödött a cafeteria rendszerek térnyerése is. Tavaly mintegy kétmillió munkavállaló részesült az adómentes, s így a vállalatok számára költségcsökkentő béren kívüli juttatásokból. Syrjanen-Barkóczy Eleonóra véleménye szerint e tendencia még tovább erősödhet, figyelembe véve a rendszer rugalmas működését elősegítő idei áltozásokat, és a béren kívüli juttatásokra fordítható keretösszeg növekedését.