Kicsiknek, hatékonyan

Az online direkt marketing iránt még csak elvétve érdeklődő réteget, a kis- és középvállalkozásokat célozza meg egy új szolgáltatás.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Marshal's Threat Research kutatásai alapján idén februárban a világon fogadott e-mailek 85 százaléka minősült spamnek, azaz kéretlen reklámlevélnek. A elektronikus levelekben történő hirdetést előszeretettel alkalmazzák a hazai kis- és középvállalatok is, ám a minőségi szolgáltatást nyújtó direkt marketing cégeket általában nem fizetik meg, hanem innen-onnan beszerzett címlistákat használnak

"A hazai kkv-k döntéshozói sokszor nincsenek tisztában azzal, hogy a cég, amelyik eladta számukra potenciális ügyfeleik e-mail listáját, honnan gyűjtötte be az adatokat" magyarázza Fialka Krisztina, a Hírek Média üzletág-igazgatója. "Az elektronikus direkt marketing pedig csak akkor hatékony, ha a fogadók valóban érdeklődnek az adott cég megoldásai iránt. Ilyen reklámlevelek küldése pedig csakis a jogszabályoknak is megfelelő módon felépített címlistákra lehetséges."

A Hírek Média szakemberei most olyan gyors és rugalmas online direkt marketing megoldást dolgoztak ki, ami a kis- és középvállalatok számára is megfizethető, ugyanakkor teljes mértékben a jogszabályoknak megfelelő, hatékony lehetőséget jelent az e-mail reklámkampányok lebonyolítására.

Az ötlet csak részben új, a nagyvállalatok számára ugyanis a cég már hat éve bevezette az akkor még úttörőnek számító, jelenleg is piacvezető Maxima online direkt marketing szolgáltatást, mely szintén az e-mail használókat célozza meg. Mindkét rendszer egy permission alapú - tehát engedélyezéshez kötött - 300 ezres e-mail cím adatbázisra épül, így a reklámlevelek csak olyan felhasználókhoz jutnak el, akik valóban nyitottak az efféle üzenetekre. Ráadásul több mint száz általános demográfiai és speciális feltétellel (például beosztás, jövedelem, város, kerület, milyen autóval rendelkezik, melyik országba utazna szívesen) lehet meghatározni az elérni kívánt potenciális ügyfelek körét, így a hagyományos postai kampányok átlagos válaszarányához (3-5 százalék) képest a célzott e-mail kampányok a címzettek 10-15 százalékát megmozgatják, de nem ritka az sem, hogy a válaszarány eléri a 30 százalékot is.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo