A gyártó vezetője már fontolgatja, hogy más helyre viszi a termelést, ami megdrágítja, mi több, eleve veszteségessé teheti a gyártást, nem is szólva az egyéb költségek amúgy is gyors emelkedéséről. Eddig 350 millió dollárnyit ölt a Tata cég a projektbe, az eredeti elképzelés szerint már októberben elkészültek volna az eső kocsik. India több állama most jelezte, hogy szívesen otthont adna a Nano gyártóbázisának, hiszen óriási az igény az olcsó autóra, a lakosok milliói cserélnék le kétkerekű vagy elaggott négykerekű járműveiket a miniautóra.
A autógyártó még reménykedik, hogy normalizálódik Singurban a helyzet, de a megfigyelők szerint India nemzetközi megítélése, mint kedvező befektetési terület, alighanem komoly csorbát szenvedett.
A gyártó vezetője már fontolgatja, hogy más helyre viszi a termelést, ami megdrágítja, mi több, eleve veszteségessé teheti a gyártást, nem is szólva az egyéb költségek amúgy is gyors emelkedéséről. Eddig 350 millió dollárnyit ölt a Tata cég a projektbe, az eredeti elképzelés szerint már októberben elkészültek volna az eső kocsik. India több állama most jelezte, hogy szívesen otthont adna a Nano gyártóbázisának, hiszen óriási az igény az olcsó autóra, a lakosok milliói cserélnék le kétkerekű vagy elaggott négykerekű járműveiket a miniautóra.
A autógyártó még reménykedik, hogy normalizálódik Singurban a helyzet, de a megfigyelők szerint India nemzetközi megítélése, mint kedvező befektetési terület, alighanem komoly csorbát szenvedett.