Kapkodják a hattonásokat

Rendkívül sikeres első félévet zárt az Iveco magyarországi képviselete 2007. június 30-án.

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) napokban megjelent piaci adatai szerint az elmúlt 6 hónapban az Iveco a könnyű-, a közép- és a nehézkategóriás járművek területén egyaránt növelte értékesítését és ezzel piaci részesedését is. Az Iveco hazai hálózatának árbevétele az említett időszakban meghaladta a 10 milliárd forintot. A vállalat forgalmának 70-80%-a gépjárműeladásokból, a fennmaradó 20-30% pedig alkatrész-értékesítésből és szolgáltatásból származik.

Sikerkategóriák

Az MGE adatai szerint 2007. január 1-je és 2007. június 30-a között az Iveco közel 40%-kal növelte a 3,5 - 6 tonna közötti összgördülő tömegű, könnyű kategóriájú gépjárműveinek értékesítését.  Az említett kategóriában az Iveco országszerte 475 darab tehergépjárművet értékesített, szemben az előző év azonos időszakának 319 darab értékesített járművével.

"A kategória képviselője, az Iveco Daily népszerűségét sokoldalú felhasználhatóságának, nagy teherbírásának, alacsony üzemeltetési költségeinek és nem utolsó sorban rendkívül magas használt értékének köszönheti" - mondta el Gyöngyössy István az Iveco magyarországi képviseletének ügyvezető igazgatója. "A Daily-t egyaránt előszeretettel választják nagyvállalatok széles körű logisztikai feladataik ellátására, valamint a kis- és középvállalatok is" - tette hozzá Gyöngyössy István.

A középkategóriás szegmensben - azaz a 6,1 - 15,9 tonna közötti összgördülő tömegű teherautók területén - az Iveco Eurocargo 2007 első félévében is megtartotta abszolút piacvezetői pozícióját. Az elmúlt félévben 204 darabot értékesítettek szerte az országban, ezzel az Iveco több mint 40%-os piaci részesedést tudhat magáénak.

A 16 tonna fölötti, nehéz kategóriájú járművekből pontosan 178 darabot értékesített a társaság Magyarországon.

A teljes 3,5 tonna feletti tehergépjárművek évről-évre szélesedő piacán az Iveco szintén növelte piaci részesedését. A tavalyi év azonos időszakában 15%-os, míg 2007. I. félévében 17,2%-os piaci részesedéssel bír a vállalat Magyarországon.

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo