Jól megy a magyar cukor

A Magyar Cukor Zrt. az elmúlt évben a rosszabbodó piaci körülmények ellenére is megőrizte versenyképességét. Az európai cukorpiaci szabályozás reformja hátrányosan érintette a céget, ám a legnagyobb magyar cukoripari társaság a körülményekhez képest - csökkenő exporttámogatás, növekvő restrukturációs illeték, emelkedő energiaköltségek - jó üzleti évet zárt.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A költségtakarékos gazdálkodásnak és a cukorértékesítés területén tett fokozott erőfeszítéseknek köszönhetően a február 28-ával záródó 2006/07-es üzleti évben 28 milliárd forintos nettó árbevétel mellett egymilliárd forintos adózott eredményt sikerült elérni.

 "Az Európai Unió folyamatban lévő piacszabályozási reformja nehéz helyzetbe hozta a teljes magyar cukorágazatot, a cukorrépa-termelő gazdaságokat és a feldolgozóipart egyaránt. Az elmúlt évben számos olyan lépést tettünk, amely esélyt teremt arra, hogy középtávon fennmaradhasson a hazai alapanyagból történő cukortermelés. A brüsszeli Bizottság által tervezett újabb reformlépések azonban megkönnyíthetik a gazdáknak, hogy felhagyjanak a cukorrépa-termeléssel. Ez pedig még a korábban vélelmezettnél is nehezebb helyzetbe hozhatja az iparágat" - mondta Fischer Béla vezérigazgató, akit a társaság napokban tartott közgyűlése további öt évre az Igazgatóság elnökének választott.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo