IMS Group, együtt a HPS-sel

A HPS, a hazai field marketing és kommunikációs szektor piacvezető ügynöksége csatlakozott a londoni értéktőzsdén jegyzett IMS Group-hoz.

Az úgynevezett "emerging", gyorsan fejlődő piacokra koncentráló, 19 irodát működtető, marketing és sales szolgáltatással foglalkozó nemzetközi IMS Group a HPS a cégcsoport többségi tulajdonosává vált -  tájékoztatták szerkesztőségünket az érdekeltek. A tranzakció nyomán  a HPS közvetetten a londoni értéktőzsde szereplőjévé válik, mivel a londoni értéktőzsdén jegyzett cég az IMS. Az 1994-ben alapított HPS field marketingre, promóciókra, kiszervezett értékesítésre, merchandisingra szakosodott ügynökség. Számos neves nemzetközi vállalatot tudhat olyan ügyfelei között a gyártói és kereskedői szektorból egyaránt, mint például a British-American Tobacco, a Borsodi Sörgyár, a Zwack Unicum, az Interspar, a Unilever, a Győri Keksz, a Danone, a Pepsi, a Vodafone, a Tesco. A most kialakult cégstruktúra lehetővé tette azt, hogy a két cég olyan szoros szakmai együttműködést és fejlesztést fogalmazzon meg, amely egyrészt a szolgáltatások további innovációját, másrészt pedig az ügyfél-szinergiák kihasználását, és további új ügyfelek megszerzését határozza meg célként.  A IMS Group a HPS-en keresztül folytatott, nemzetközi üzlethálózatokban végzett merchandising tevékenységével, és a "Store Wars", a világ vezető üzleti szimulációs tréningprogramjával már korábban is jelen volt a magyar piacon. További szakmai együttműködés várható még a lakossági szolgáltatások (biztosítás, telekommunikáció, bank) értékesítésében és egyedülálló promóciós látványelemek és eszközök hazai bevezetésében. Az IMS Group további régiós terjeszkedésében (Csehország, Szlovákia, Románia) a HPS a jövőben operációs segítséget nyújt. A HPS vezetésében nem történik változás, az ügyvezető igazgató Porkoláb Gergely, illetve két társa, Martényi Zita és Vekkel László továbbra is részt vesznek a cég szakmai és operatív irányításában.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo