Hatékony a közös céges tudásbázis

Az Avaya új támogatási eszköze az internetet használja a rendszerekhez való hozzáférésre, ezen keresztül történik a karbantartáshoz nélkülözhetetlen adatok összegyűjtése és a hibaelhárítás is.

A rendszernek két fő komponense van: az egyik az InSite Knowledge Management, egy kereső motor, mely segítségével az Avaya "megoldás" adatbázisában könnyen lehet keresni. Ennek segítségével az Avaya-nál felhalmozott problémamegoldási eljárások és módszerek könnyen elérhetőek a rendszergazdák számára. A másik az úgynevezett HealthCheck, egy diagnosztikai eszköz, amely elemzi és felismeri az Avaya kommunikációs rendszerében megjelenő esetleges problémákat.

A kereső motor egy teljesen új technológiát alkalmaz, melynek használatával a távközlési menedzserek és IT szakemberek gyorsan megtalálhatják és használhatják a korábban csak Avaya mérnökök számára hozzáférhető tartalmakat, dokumentációkat a több mint 28 ezer cikkből.

A rendszer folyamatosan önmagát fejleszti, mivel archiválja valamennyi kérdést és választ abból a célból, hogy a jövőben a hasonló témájú kérdések esetén még gyorsabban biztosítsa a megfelelő válaszokat.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo