Hatékony a közös céges tudásbázis

Az Avaya új támogatási eszköze az internetet használja a rendszerekhez való hozzáférésre, ezen keresztül történik a karbantartáshoz nélkülözhetetlen adatok összegyűjtése és a hibaelhárítás is.

A rendszernek két fő komponense van: az egyik az InSite Knowledge Management, egy kereső motor, mely segítségével az Avaya "megoldás" adatbázisában könnyen lehet keresni. Ennek segítségével az Avaya-nál felhalmozott problémamegoldási eljárások és módszerek könnyen elérhetőek a rendszergazdák számára. A másik az úgynevezett HealthCheck, egy diagnosztikai eszköz, amely elemzi és felismeri az Avaya kommunikációs rendszerében megjelenő esetleges problémákat.

A kereső motor egy teljesen új technológiát alkalmaz, melynek használatával a távközlési menedzserek és IT szakemberek gyorsan megtalálhatják és használhatják a korábban csak Avaya mérnökök számára hozzáférhető tartalmakat, dokumentációkat a több mint 28 ezer cikkből.

A rendszer folyamatosan önmagát fejleszti, mivel archiválja valamennyi kérdést és választ abból a célból, hogy a jövőben a hasonló témájú kérdések esetén még gyorsabban biztosítsa a megfelelő válaszokat.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo