Élményre vágynak a barkácsolók

A barkácscikkek kiválasztásakor a praktikum, a termék minősége, használhatósága és ára mellett mára már a vásárlási élményt is igénylik a barkácsáruházak magyar vásár-lói, akik leggyakrabban elektromos kisgépekre költik pénzüket - ez derült ki a Synovate áprilisi reprezentatív kutatásaiból.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar vásárlók leginkább az elektromos kisgépeket keresik a barkácsáruházak polcain, ilyen termékeket a Synovate kutatása szerint minden második vevő vásárolt valamelyik áruházban az utóbbi két évben. Kedveltek még a szerszámok, a lámpák, a fürdőszoba-felszerelések és szaniter áruk, valamint a fal- és padlóburkolatok, amelyekből szintén gyakran válogatnak a magyar vevők, akik a Praktikert az első helyen említették, mint szokásos vásárlási helyszínt.

A barkácstermékek vásárlásakor a praktikum, a megvásárolandó termék minősége, használhatósága és ára mellett mára már a vásárlási élmény is fókuszba került. A magyar vásárlók körében - amellett, hogy szeretnek könnyen, jól és biztosan tájékozódni a barkácsáruházakban - egyre nagyobb igény mutatkozik a nézelődésre és a kellemes időtöltésre. Érdekes tény, hogy a magyar vásárlók a barkácsáruházaktól is hasonló élményt várnak el, mint a lakberendezési áruházaktól. A felmérések szerint egyértelmű vevői igény fogalmazódik meg a bemutató jellegű árukihelyezés iránt. Ezek bátorítják az áruházba betérőket arra, hogy belekezdjen odahaza a felújítási, építési munkálatokba, illetve a vásárlásba.

Az ideális barkácsáruház a magyarok szerint egy klasszikus lakberendezési áruház hangulatára, kinézetére és struktúrájára hasonlít. Érzékeny terület a kutatások szerint a megfelelően képzett és pozitív attitűdöt képviselő áruházi személyzet. Ha mindezen elvárások megvalósulnának, a felmérések szerint a magyar vevők szívesebben utaznának akár többet is, hogy eljussanak egy ilyen barkácsáruházba, s ott kellemesen eltöltsék az időt.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo