Élményre vágynak a barkácsolók

A barkácscikkek kiválasztásakor a praktikum, a termék minősége, használhatósága és ára mellett mára már a vásárlási élményt is igénylik a barkácsáruházak magyar vásár-lói, akik leggyakrabban elektromos kisgépekre költik pénzüket - ez derült ki a Synovate áprilisi reprezentatív kutatásaiból.

A magyar vásárlók leginkább az elektromos kisgépeket keresik a barkácsáruházak polcain, ilyen termékeket a Synovate kutatása szerint minden második vevő vásárolt valamelyik áruházban az utóbbi két évben. Kedveltek még a szerszámok, a lámpák, a fürdőszoba-felszerelések és szaniter áruk, valamint a fal- és padlóburkolatok, amelyekből szintén gyakran válogatnak a magyar vevők, akik a Praktikert az első helyen említették, mint szokásos vásárlási helyszínt.

A barkácstermékek vásárlásakor a praktikum, a megvásárolandó termék minősége, használhatósága és ára mellett mára már a vásárlási élmény is fókuszba került. A magyar vásárlók körében - amellett, hogy szeretnek könnyen, jól és biztosan tájékozódni a barkácsáruházakban - egyre nagyobb igény mutatkozik a nézelődésre és a kellemes időtöltésre. Érdekes tény, hogy a magyar vásárlók a barkácsáruházaktól is hasonló élményt várnak el, mint a lakberendezési áruházaktól. A felmérések szerint egyértelmű vevői igény fogalmazódik meg a bemutató jellegű árukihelyezés iránt. Ezek bátorítják az áruházba betérőket arra, hogy belekezdjen odahaza a felújítási, építési munkálatokba, illetve a vásárlásba.

Az ideális barkácsáruház a magyarok szerint egy klasszikus lakberendezési áruház hangulatára, kinézetére és struktúrájára hasonlít. Érzékeny terület a kutatások szerint a megfelelően képzett és pozitív attitűdöt képviselő áruházi személyzet. Ha mindezen elvárások megvalósulnának, a felmérések szerint a magyar vevők szívesebben utaznának akár többet is, hogy eljussanak egy ilyen barkácsáruházba, s ott kellemesen eltöltsék az időt.

Véleményvezér

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo