Egy hajóban a Coke és az Illy

A The Coca-Cola Company és az illycaffé SpA bejelentették, hogy megalapították globális vegyes vállalatukat. Első három, prémium kategóriás, azonnal fogyasztható, dobozos (ready-to-drink, RTD) kávéitaluk több európai országban már áprilisban bemutatkozik.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A vegyes vállalat, az Ilko Coffee International három, a prémium szegmensben versenyző, azonnal fogyasztható, dobozos kávéját 10 európai országban kóstolhatják majd meg a fogyasztók.

Az italok stílusos, elegáns fémdobozban kerülnek forgalomba (a Caffé 150 ml, a tejes változatok 200 ml-es alumínium italosdobozokban). Mindhárom termék tíz európai, a
Coca-Cola Hellenic cégcsoporthoz tartozó piacon kerül elsőként bevezetésre, köztük Ausztriában, Görögországban, Horvátországban és Ukrajnában. A termékbevezetésre az Ilko Coffee International és a Coca-Cola Hellenic vegyes vállalatot hozott létre.

Az illy új, azonnal fogyasztható, dobozos kávéválasztéka az idei év hátralévő részében és 2009. során számos további piacon is bemutatkozik majd a Coca-Cola rendszer európai, ázsiai, észak-amerikai, eurázsiai és csendes-óceáni régióiban.

A rendkívül nyereséges dobozos kávé kategória éves globális forgalmát szakértők évi közel 16 milliárd dollárra becsülik. Ez az érték évek óta növekszik, s további bővülés várható. Az elmúlt öt évben ez a kávé kategória világszerte (a japán piacot nem számítva) átlagosan évi 10,1 százalékkal bővült. A két vállalat először 2007. októberében jelentette be, hogy vegyes vállalatot alapítanak a prémium kategóriás, dobozos kávé szegmens fejlesztésére.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo