A Borther International Hungary Kft. tapasztalata szerint, míg a nyomtatók és a multifunkcionális - faxoló, nyomtató, másoló és szkennelő - gépek ára éves szinten akár 20-30 százalékkal is mérséklődik, a festékkazetták ára nem. Ezért egyrészt a felhasználók újratöltött vagy utángyártott kazettákat vásárolnak, másrészt egy-két év elteltével lecserélik a régi gépet egy újra.
Horváth Péter, a cég értékesítési és marketing vezetője elmondta: a Brother a magyar piacon a multifunkciós gépek esetében 10 százalékos, a tintasugaras nyomtatókat tekintve pedig 18 százalékos részesedéssel rendelkezik. A kft. célja az, hogy ezt a részesedést stabilizálja, 2010-től kezdve pedig növelje. Ekkor kezdődik ugyanis a Brother 2004-2013 közötti három részből álló - technológiai fejlesztés; piaci pozíció erősítése; növekedés és profitnövelés - programjának utolsó szakasza.
A Brother a leányvállalatok esetében nem hoz nyilvánosságra gazdasági adatokat. A 100 évvel ezelőtt alapított japán Brother európai részesedése 6,2 százalék, világszerte 25 alkalmazottat foglalkoztat, s az elmúlt, 2007 március végén zárult pénzügyi évben 3,7 milliárd euró forgalmat ért el, aminek egyharmada Európából származott. Bevételének 70 százaléka nyomtatók eladásból, míg a többi része ipari és háztartási varrógépek értékesítéséből, illetve tartalomszolgáltatásból származott.