Csomagoló pesti szállodák

Budapestnek plusz 25.500 vendégéjszakát hozott a Budapest Winter Invasion kampány, ezért a folytatás következik - a vidék jöhet nyaralni a fővárosba.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség és 85 budapesti szolgáltató egyedülálló összefogásával valósul meg a "Budapest vendégül várja Magyarországot" akció, amelynek célja, hogy a hazai vidéki lakosságot budapesti utazásra csábítsa. A Budapest - elsősorban - belföldi turizmusforgalmának élénkítését célzó akció keretein belül a vendégek kedvezményes utazási csomagokat vásárolhatnak az akcióban részt vevő szállodáktól, amelyek az akciós szobaáron kívül számos egyéb kedvezményes szolgáltatást - turisztikai látnivalók, városnézések, kulturális programok - is tartalmaznak. Ezeket a kedvezményeket (10-50%) a vendégek a Magyar Turizmus Kártya Light és az "IrányBudapest" kupontömb segítségével vehetik igénybe, amelyeket az utazási csomag részeként, annak megvásárlásakor a kiválasztott szállodában kapnak kézhez. A két szakaszból álló kampány első része 2007. június 23-tól szeptember 2-ig, második része pedig 2007. november 1-től december 26-ig tart. Az első kampányidőszak első napja egybeesik a népszerű Múzeumok Éjszakája rendezvénnyel. A kampány második részében várhatóan tovább bővül a részt vevő szolgáltatók köre.

A közös finanszírozású marketingakciók és kampányok ugyanis nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is. Ezért idén a nemzeti turisztikai marketingszervezet még több olyan akciót szervez, amelyhez a szakma is tud csatlakozni. A komoly szakmai összefogással megvalósult és Budapestnek plusz 25.500 vendégéjszakát hozott Budapest Winter Invasion kampány sikerén felbuzdulva indított újabb közös, nagyszabású marketingakcióhoz minden eddiginél több, 85 budapesti és Budapest környéki szolgáltató csatlakozott.

A szálláshelyek között, a nagy szállodaláncok - Accor - Pannonia, Danubius Hotels,  Hunguest Hotels és Mellow Mood - szállodái mellett, független öt-, négy-, három-, és kétcsillagos házak is találhatók. Az "IrányBudapest" kedvezményt adó kupontömbben olyan szolgáltatások - városnézések, kulturális és egyéb szabadidős programok, valamint éttermek - szerepelnek, amelyek segítségével a budapesti tartózkodás színessé, tartalmassá, érdekessé tehető. A Magyar Turizmus Kártya Light felmutatásával további számos étteremben, múzeumban, kulturális, zenei, és gasztronómiai programon kaphatnak kedvezményt a vendégek, valamint lehetőségük nyílik kedvezményes útikönyv és térképvásárlásra, továbbá ingyenes telefonbeszélgetésre/internetezésre is a kártyához csatolt telefonkártyával.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo